Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PÄÄ REPEE!!!en kestä tylsää elämääni enää!!!!

Vierailija
17.04.2011 |

Siis pakko oli huutaa, en vaan jaksa!!!!!!!Olen vaan töissä ja kotona lasten kanssa YKSIN. Aina YKSIN!!!!!Tuntuu että tuun hulluksi. Ei ole yhtään kaveria, sukulaista tms. jolle edes soittaa tai nähdä. Oikeesti. ihan sairasta ja hullua että voikin olla näin helvetin ankea elämä. Eikä ole rahaa matkoihin tai mitään, koska siis olen yh ja maksan asuntoani. Ihan paskaa joka päivä. Lapset sentään terveitä. Mut kuitenkin, elämä valuu ohi...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pakko oli huutaa, en vaan jaksa!!!!!!!Olen vaan töissä ja kotona lasten kanssa YKSIN. Aina YKSIN!!!!!Tuntuu että tuun hulluksi. Ei ole yhtään kaveria, sukulaista tms. jolle edes soittaa tai nähdä. Oikeesti. ihan sairasta ja hullua että voikin olla näin helvetin ankea elämä. Eikä ole rahaa matkoihin tai mitään, koska siis olen yh ja maksan asuntoani. Ihan paskaa joka päivä. Lapset sentään terveitä. Mut kuitenkin, elämä valuu ohi...

Olet yh, siihen on joku syy, ja olet tehnyt ratkaisusi, jonka perusteella olet yh. Mietitkös koskaan seurauksia ennen ratkaisua?

Sitten asunnon maksaminen: se on sun oma valinta. Valitsit omistusasumisen, mutta mietitkö seurauksia? Todennäköisesti et.

Kasva aikuiseksi ja kanna vastuu itse omasta elämästäsi sen sijaan että roikut palstalla kitisemässä kuin pikkuvauvat.

Vierailija
2/9 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kuntosalilla tai vaikka zumbassa, kirjoita novelleja netissä, ilmoittaudu kansalaisopistoon korukurssille, hakeudu naiskuoroon.

Kysy itseltäsi mitä oikeasti haluat: miehen jonka kainalossa olla? Naisystäviä, joiden kanssa mennä leffaan? Ja keksi sitten mistä oikeanlaiset ihmiset löytyvät. Kapakasta, kirjastosta, lenkkipolulta, netistä, taideharrastajien joukosta, koiraihmisistä? Tee teko, joka vie sinut heidän luokseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet yh, siihen on joku syy, ja olet tehnyt ratkaisusi, jonka perusteella olet yh. Mietitkös koskaan seurauksia ennen ratkaisua? Sitten asunnon maksaminen: se on sun oma valinta. Valitsit omistusasumisen, mutta mietitkö seurauksia? Todennäköisesti et. Kasva aikuiseksi ja kanna vastuu itse omasta elämästäsi sen sijaan että roikut palstalla kitisemässä kuin pikkuvauvat.

se on hinta siitä, etten katsonut pettävää miestä ja suostunut kulissiliittoon. Välillä kuitenkin jaksaminen on koetuksella.

ap

Vierailija
4/9 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kuntosalilla tai vaikka zumbassa, kirjoita novelleja netissä, ilmoittaudu kansalaisopistoon korukurssille, hakeudu naiskuoroon. Kysy itseltäsi mitä oikeasti haluat: miehen jonka kainalossa olla? Naisystäviä, joiden kanssa mennä leffaan? Ja keksi sitten mistä oikeanlaiset ihmiset löytyvät. Kapakasta, kirjastosta, lenkkipolulta, netistä, taideharrastajien joukosta, koiraihmisistä? Tee teko, joka vie sinut heidän luokseen.

olen raitis, eli ei kapakoita. Jumpissa käyn mutta en osaa aloittaa juttua ihmisten kanssa. oon sellanen yksinäinen puurtaja joka paikassa!

ap

Vierailija
5/9 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et itse ota kontaktia keneenkään ja puuhata tuherrat mielelläsi yksin? Ymmärrät kai, että se ei vaikuta siltä, että olisit seuraa vailla. Kukaan ei tule hakemaan sinua kotoa hauskoihin illanviettoihin, jos yrmyilet puhumattomana missä liikutkin.

Vierailija
6/9 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä myös yksi erakko lähettää halin!

Vierailija
7/9 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä myös yksi erakko lähettää halin!

ap

Vierailija
8/9 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et keksi syytä sille, ettet osaa jutella vieraille ihmisille, niin et tietenkään tule koskaan saamaan kavereita. Miten arvelit heidän ilmestyvän elämääsi jos olet koko ajan sen oloinen, että haluat olla rauhassa?

Vierailija
9/9 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiraihmiset löytävät helposti ystäviä samanhenkisten joukosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän