Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihduttajan yliherkuttelu pääsiäisenä :o

Vierailija
17.04.2011 |

Olen syöny varman 3-4 suklaa munaa,1 isompi muumi ja lisäksi pari mini mini munaa :o tuntuu että nyt meni vähän yli. Kävin kyllä aamulla tunnin lenkillä ja jos nyt söisin vasta illalla vaikka puuron niin ehkä tilanne on korjattu?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei sulla ole sitten mitään hajua kaloreista??? Katso niistä munista paljonko ne painaa, suklaassa on noin 540 kaloria sadassa grammassa. Että jos olet sen verran syönyt ei tuossa ole mitään hätää. Tunnin juoksulenkki on kuitannut koko jutun (en nyt muista juoksitko ja kuinka kauan...)

Vierailija
2/8 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tänään meillä laitettiin koristeet ja virvotaan /herkutellaan munilla,ensi vloppuna jatkuu :)

"Meillä laitettiin koristeet niin on pääsiäinen" ehhehhee. Jos mä laitan nyt joulukoristeet niin onko se nyt sitten joulu! Tai jos naapuri pistää ne kuuluisat äitienpäiväverhot niin sitten on tasan äitienpäivä nyt.

Pääsiäinen on ensi viikonloppuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä samaa olin sanomassa, ei ole pääsiäinen :)))

Vierailija
4/8 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten rupeaa ällöttämään ja voit taas jatkaa laihdutusta.

Vierailija
5/8 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää aina olla tekosyy ahmia hulluna? Eikö normaalit juhla-ateriat riitä silloin kun niiden aika on?

Ei ihme, että ihmiset lihovat kun kerran viikkoa aiemmin aloitetaan mässäys. Sama se on kai joulun kanssa, tai silloin mässätään koko joulukuu...

Perinteisesti ei kuulu mitään munia syödä tänään! Virpojat saivat palkkansa vasta pääsiäissunnuntaina vaikka kävivät virpomassa palmusunnuntaina. Tietenkin, paastohan jatkuu vielä.

Ymmärrän, että lapsi ei välttämättä jaksa odottaa, eikä nyt ehkä tarvitsekaan (toisaalta voisi tässä kaikkiheti -maailmassa tehdä lapsillekin hyvää), mutta luulisi, että aikuiset tuntisivat perinteet!

Vierailija
6/8 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään haittaa. Itse laihdutan just sillä metodilla että aina mässypäivää väliin niin ei mene säästöliekille. Ja kilot tippuu hyvin.

Vierailija
7/8 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:O

Vierailija
8/8 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään meillä laitettiin koristeet ja virvotaan /herkutellaan munilla,ensi vloppuna jatkuu :)