hupihuutaja huusi yli lähes 300 euron tuotteen
Hupihuutaja huusi ja oikein kisasi tuotteen voitosta, joten hinta nousi lähelle 300 euroa. Huutaja otti heti kohteen sulkeuduttua yhteyttä, ettei kykene maksamaan tuotetta viikossa, joka on minun antamani "normaali maksuaika". Sovittiin, että hän maksaa perjantaina ja vielä saman pankin kautta kuin mikä minulla on. No, eipä maksua näkynyt vielä tänä aamuna. Otin juuri yhteyttä myyjään ja soitin hänelle, painoi punaista luuria. Sitten pistin tekstarin ja sähköpostiviestin ja yritin soittaa uudelleen, tällä kertaa se meni vastaajaan ja jätin viestin. Lähetin vielä yhden tekstarinkin. Kaikki viestini ovat olleet erittäin asiallisia ja ystävällisessä hengessä kirjoitettuja. Nyt huomasin, että huutaja on poistanut profiilistaan oman kuvauksensa (jossa kertoi olevansa aloitteleva huutis-käyttäjä jne.)
Hän ei myöskään ole tunnistautunut käyttäjä. Palautteita yhteensä 6.
En ole postittanut tuotetta, joten siinä mielessä voin pistää sen uudelleen myyntiin tai tarjota sistä edellisen tarjouksen tekijälle.
Silti tekisi mieleni karhuta a saataviani, ihan periaatteesta. Huutaja on sitoutunut ostamaan tuotteen huudettuaan sen, joten voinko karhuta saataviani käräjäoikeuden kautta? Vai pitääkö minun vain pommittaa tätä kyseistä henkilöä viesteilläni vai miten tällaista henkilöä voisi näpäyttää? Ottaa päähän aika lailla.
Joko olet saanut rahasi?