Te joilla on ihana rakastava mies joka kertoo ja näyttää rakastavansa
millaisia puolisoita te itse olette? Miten te osoitatte rakkautta ja pidätte miestä hyvänä?
Kommentit (12)
Molemmat maarakennusalalla töissä, konehommissa.
En jäkätä ikinä, mies ehkä joskus :D
Molemmat tekee kotitöitä tasapuolisesti. Aina, kun ollaan yhtäaikaa kotona, niin nukutaan yöt toisissamme kiinni. Yhteiseloa nyt 17 vuotta.
Kyl tää ihan rakkautta on.
Eli toisen huomioiminen on meillä molemmin puolista. Minä huomioin miestä esim. tekemällä sellaisia ruokia joista mies pitää, halaamalla miestä välillä, en valittele miehelle turhista, enkä pura omaa väsymystäni mieheen. Hieron muutaman kerran viikossa miehen hartioita, kun tekee tietokoneen ääressä töitä päivät niin hartiat tuppaa jumittumaan.
Pieniä asioita..
miestäni:
-herään aina ensin, keitän kahvit ja teen voileivät ja keitän puuron
-menen herättelemään miestä suukoin ja joskus otan suihin tai käyn ratsaille
-käydään yhdessä suihkussa, pesen miehen tukan ja selän
-illalla olen laittanut miehen vaatteet valmiiksi odottamaan aamua
-aamiainen yhdessä perheen kanssa
-mies menee duuniin, annan suukon ja toivotan menestystä päivään
-laitan lapset ja itseni valmiiksi, vien lapset hoitoon/kouluun
-menen duuniin neljäksi tunniksi (9.30-13.30,olen yrittäjä), päivän aikana laitan jonkun tuhman viestin miehelle
-käyn salilla, haen lapset hoidosta ja ip-kerhosta
-laitan päivällisen johon kuuluu usein joku jälkkäri
-mies tulee duunista 17 paikkeilla, halataan, keskustellaan päivän tapahtumat ja ruokaillaan
-yhdessäoloa
-lapset nukkumaan n. 20.15
-mies lähtee tunnin lenkille 20.30
-tulee takaisin, hieron miehen jalat ja laitan meille iltapalaa
-katsotaan uutiset yhdessä ja monesti kylvetään yhdessä tai rakastellaan sen jälkeen
eli mies saa hyvää ruokaa, seksiä, unta, hellyyttä ja vaatehuoltoa ja timmin vaimon, vastavuoroisesti saan rakkautta, hellyyttä, taloudellisesti turvallisen elämän ja miehen, joka ei ole ylistressaantunut ja jonka on hyvä olla mun kanssa
arjen pikkuasioilla hellivä jne
Kuten miehenikin. Yhteistä taivalta kohta 20v takana ja 4 ihanaa lasta ollaan saatu aikaiseksi.
Mutta ilmeisesti minussa on jotain rakastettavaakin, sillä kohta tulee 10 vuotta täyteen ja toisen lapsen tekoon aloimme juuri...
Huomioin miestäni kuuntelemalla ja olemalla kiinnostunut hänen työstään ja harrastuksistaan.
käyttäydyn aina, vihaisena ja väsyneenäkin, miestä (ja lapsia) kunnioittavasti ja arvostavasti. Ikinä, koskaan en hauku heitä tai huuda heille. Lapsille saatan korottaa ääntä, jos yrittävät koskea johonkin vaaralliseen.
Kunnioitus on siis kaiken a ja o. Jos on jotain huomautettavaa, koetan aina ottaa asian puheeksi rakentavasti. Nalkuttamista inhoan eikä sitä tee meillä kumpikaan.
Joka päivä aamuin illoin kosketellaan toisiamme, aina tervehditään iloisesti aamuisin ja toisen tullessa kotiin (menen aina lapsen kanssa ovelle vastaan hymyillen oli päivä ollut millainen vaan).
Käyn halaamassa ja suukottelemassa miestä kesken päivää, annan suuseksiä usein omasta aloitteesta (se on ihanaa!) laskemalla miehen housut alas kesken kaiken, leivon, hieron jne. Sillon tällöin tuon kaupasta oluen tai pari :) Ihanaa nähdä miten oma kulta ilostuu ja nauttii hemmottelusta
Miehelleni olen eniten mieliksi pitämällä itseni hyvinhoidettuna ja hyväkuntoisena. Hän tykkää olla ylpeä vaimostaan.
Kun hän tulee kotiin, menen aina ovelle pussaamaan vielä 14 avioliittovuoden jälkeenkin. Laitan hänelle maksaa vähintään joka toinen viikko, vaikka inhoan sitä itse. Kehun aina hänen autoaan, vaikka en ole lainkaan kiinnostunut autoista enkä tiedä niistä mitään.
Olen kiltti ja yritän olla purkamatta muita paineita mieheen. Toki otan puheeksi ikävät asiat, jos on pakko, mutta yritän olla "kuohumatta" liikaa. Tuo on hyvä tapa, koska mies kuuntelee, kommentoi ja yrittää aina toimia toiveiden mukaan, kun ei hyökkää kauhealla metelillä.
Arkena pyrin järjestämään pieniä yllätyksiä. Joskus saatan tehdä herkkulautasen sillä aikaa, kun laittaa lasta nukkumaan. Samoin hieron miehen hartioita ja mies mun. Lahjat ostetaan toiselle aina synttäriksi, jouluksi jne. Ja ne mietitään kanssa ja silläkin osoitetaan välittämistä. Lahjat saattaa olla jotain yhteistäkin perheelle tyyliin sviitti kylpylästä ja valmiiksi maksettuna ruuat.
kerjään pusua ja kiusoittelen sanoilla.
14 v yhdessä, kolme yhteistä tenavaa
muissa maailmoissa oleva, toisesta miehestä haaveileva, pettämisreissuja muisteleva, sängyssä makoileva laiska vaimo.