Meille saa tulla virpomaan :-)
Olen ostanut herkkuja ja odotan kovasti pikkunoitia. Ollaan asuttu tässä vasta reilu vuosi, viime vuonna kävi vain kahden kaverin lapset, mutta toivottavasti tänä vuonna tulee muitakin.
Kiva tapa ja vanha perinne, en koe kerjäämiseksi enkä häiriöksi. Tervetuloa :-)
Kommentit (6)
Saa nähdä ehtiikö pääsiäiseksi. Tänään laitan kasvamaan aurinkoiselle ikkunalle.
Olen ostanut herkkuja ja odotan kovasti pikkunoitia. Ollaan asuttu tässä vasta reilu vuosi, viime vuonna kävi vain kahden kaverin lapset, mutta toivottavasti tänä vuonna tulee muitakin.
Kiva tapa ja vanha perinne, en koe kerjäämiseksi enkä häiriöksi. Tervetuloa :-)
tosiaan suostuu äitinsä lähettämänä lähtemään virpomaan niin tervetuloa :-D Hällekin riittää yksi suklaamuna. Rahaa ei tipu.
Pieniä irtokarkkipusseja tarjolla pikkunoidille. Vitsan eteen toivon vähän nähdyn vaivaa:)
Varmaan tuo ihmisten vihamielisyys on kuitenkin saanut pienet virpojat käymään enimmäkseen sukulaisten ja tuttavien luona, noidat ovat olleet vähenemään päin meillä, kun tuttavalapset alkavat olla kympin tienoilla.
mutta olen vähän sitä mieltä, että kyllä vanhempienkin pitäisi katsoa sen verran muksujen perään, ettei millään yhden höyhenen viritelmillä lähdetä karkkia tienaamaan.
Meillä kyllä varmaan käy lähinnä tuttujen lapsia, omalla kadulle ei kauheasti asu pieniä ja kauempaa eivät ainakaan viime vuonna tänne lähteneet. Sinänsä ihan ok, että käydään virpomassa vain sukulaisia ja tuttuja, itse olen maalta kotoisin ja me kyllä kierrettiin koko kylän talot, mutta naapureissa asui lähinnä mummuja jotka oli tosi mielissään. Vitsojen koristeluun nähtiin vaivaa, samoin pukeutumiseen.
Tulin just 2 vkon reissusta, enkä muistanut yhtään. Äkkiä munien ostoon =)