Haluaisin vielä yhden lapsen, mutta mies ei
Meillä on kaksi lasta, kohta kouluiässä alkavat olla. Itselläni on aina mielessä "kummitellut" kolmas, mies on sanonut että ei varmaankaan kolmatta tahdo, mutta katsotaan joskus, jos työtilanne yms. helpottuu. No nyt minusta olisi oikein otollinen tilanne ja biologinen kellokin tikittää. Mutta mies sanoo, että ehdottomasti ei enää. Ei kuulemma vaan jaksa enää aloittaa vauvarumbaa alusta. YHYYYY!!!!!!!!! Ei enää koskaan... Miten selviän pettymyksen tunteistani? Olen mielestäni kuin luotu äidiksi jne. Mutta minkäs mahtaa. Kohtalotovereita? Niin - "kaikilla" muillahan on kolmas tulossa, en voi välttyä pieneltä kateudelta vaikka se on lapsellista, kun meillä kuitenkin on kaksi ihanan ihanaa lasta.
Kommentit (9)
mies sanoo, että hänellä on jo ikää jne. On nelikymppinen. Pitäisihän se "rumba" valvomisineen jne. aloittaa alusta. Mutta minusta se ois kivaa vaikka väsyttäisikin. Mutta mies on ihan ehdoton.
meillä mies oli 42 v kun kuopus syntyi, minäkin jo 41 v.
koita vielä puhua, sinähän sen vauvan kuitenkin hoidat suurimmaks osaks.
kyllähän mä olenkin tsoukkaillut, että mites sä muka tunnet itsesi niin vanhaksi. Mutta sitten hän sanoo, että en jaksa perustella syitä sen enempää. Ei vaan enää tunnu siltä että haluaisi aloittaa pikkulapsiajan uudelleen. Olen kyllä puhunut omista tuntemuksistani mutta mies ottaa sen painostuksena ja riita on valmis. En oikein ymmärrä, vaikka haluaisin. Parisuhdekin on mielestäni ihan ok, tavallista arkea, ei mitään erityisiä ongelmia... paitsi tämä.
vielä puolustaa miestä, hän kaikinpuolin hyvä puoliso ja tyyppi, mutta tästä vaan ollaan eri linjoilla.
Varmaan enemmän kuin minä :) Itse olen 39.
Lapset meillä jo 20, 18, 14 ja 7.
Olen töissä jossa ei saa olla raskaana. Eli sen takia en oikein tiedä, et mitä tässä nyt tekis.. Kieltämättä hieman on vauvakuumetta mullakin.
ei tollasia työpaikkoja olekaan, tuleeko siis kenkää, kun kertoo odottavansa?
vaan pitäisi saada siirto muihin töihin ja mikään muu ei kiinnosta minua tai tunnu omalta.
Työalueen ilmassa on vaarallisia kaasuja, jotka ovat erittäin vaarallisia kehittyvälle sikiölle ensimmäisen raskauskolmanneksen aikana. Jo siinä vaiheessa, kun alkaa odottaa raskautumista olisi ilmoitettava työnantajalle.
Kun menin tuonne töihin, niin ekaksi kytyttiin, että ethän ole raskaana. Kysyin sitten vielä työpaikkalääkäriltä asiasta ja selvisi, että raskaana ei voi alueella työskennellä.
Olen ainut nainen, eli muilla työntekijöillä ei sitten olekaan tätä ongelmaa.
koita nyt vielä, olishan se lapsillekin kiva saada pikkuveli tai -sisko. mutta älä järjestä mitään vahinkoraskautta kuitenkaan.