Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitovapaasta...

Vierailija
16.04.2011 |

Onkohan mahdollista sittenkin jatkaa hoitovapaata vielä jos on jo ilmoittanut töihinpaluustaan? Olen siis ilmoittanut palaavani töihin heinäkuussa ja työt alkaisivat heinäkuun puolessa välissä, mutta nyt onkin sitten pikku mutka matkassa. Lapsemme aloittaa päiväkodissa elokuussa, ja alunperin oli tarkoitus että mieheni pitäisi lomaa minun aloittaessa työt jotta voisi sitten olla lapsen kanssa ja mennä lapsen kanssa tutustumaan päiväkotiin. Mies ei kuitenkaan nyt todennäköisesti voikaan pitää lomaansa silloin koska hänen pomonsa on lomalla ja mies joutuu tuuraamaan pomoaan. Onkohan mahdollista että voisin olla vielä elokuun loppuun asti hoitovapaalla ja vasta sitten mennä töihin? Onko tässä mitään yleistä käytäntöä vai riippuuko työnantajasta?

Aion tietty soittaa pomolle heti maanantaina, mutta kyselen nyt kuitenkin täältäkin että voiko niin ylipäätään tehdä, kun kerran olen jo sopinut aloittavani tiettynä aikana.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässähän on onneksi vielä useampi kk aikaa. Eri juttu jos olisit menossa töihin ensi kuun alusta.

Vierailija
2/3 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässähän on onneksi vielä useampi kk aikaa. Eri juttu jos olisit menossa töihin ensi kuun alusta.

Onneksi tosiaan on jo nyt tiedossa tilanne niin saan ajoissa ilmoitettua. Hermoilen vaan aina jos pitää soitella tämmösistä asioista, menen aina jotenkin lukkoon puhelimessa. Toivottavasti onnistuu niin ei tarvitsisi ressata lapsen hoidosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhentää voi vain jos mies kuolee tms. vakavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan