Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi korvienputkituksesta ei voi kotiutua rattaissa bussilla?

Vierailija
16.04.2011 |

Autoa meillä ei siis ole ja siinäkin tarvitsisi olla kuski erikseen. Bussimatka ois n.10min. 1-v lapsi kyseessä.

Autokyydin sain kyllä järkättyä, mut ihan vaan mielenkiinnosta kyselen...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse lähdin lapsen kanssa aikanaan rattailla muutaman korttelin päähän parkkihalliin (kun autoa ei vaan lähemmäksi millään saanut), ei mielestäni tuo nyt kamalasti eroa siitä että olisi mennyt bussilla.

Vierailija
2/10 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut miksi sitä ei suositella, vaan sanotaan että menette sitten taksilla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin hlö autolla on ehkä helpompi vaan ajaa teholle yliopistolliseen sairaalaan. Jos olet bussissa joudut jäämään seuraavalla pysäkillä pois, soittamaan ambulanssin tai saamaan taksin.

Vierailija
4/10 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hyvä syy.

Vierailija
5/10 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onpa kiva, jos lapsi rupeaa täydessä bussissa oksentamaan. Entäpä itse, matkustaisitko nukutuksen jälkeen mieluummin julkisilla kuin henkilöautolla kotiin? Olo ei välttämättä ole ihan kaikista parhain toimenpidepäivänä.

Vierailija
6/10 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin hlö autolla on ehkä helpompi vaan ajaa teholle yliopistolliseen sairaalaan. Jos olet bussissa joudut jäämään seuraavalla pysäkillä pois, soittamaan ambulanssin tai saamaan taksin.

Vierailija
7/10 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvoa kaikkia menemään autolla/taksilla. Vanhempia kun on niin erilaisia...

Vierailija
8/10 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi voi alkaa voida pahoin nuutuksen vuoksi ja julkiseen ei ole kiva laatata tai siis ei ole kiva, että joku laattaa julkiseen. Samasta syystä autossa pitäisi olla aikuinen lapsen kanssa (muukin kuin kuski), että jos lapsi laattaa on auttamassa ja lapsi ei vaikka tukehdu oksennukseensa, kun tajunnan tasokin voi tippua. Minä olen lasten kanssa pari kertaa tehnyt ohjeiden mukaan, mutta kun ovat olleet isompia ja eivät ole ikinä voineet pahoin putkituksen jälkeen, olen tuonut lapsen autolla yksin kotiin. 1v:n kanssa toimisin ohjeiden mukaisesti.

Vierailija
9/10 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa kakasi aikuista (toinen ajaa ja toinen on lapsen kanssa), että lapsi voi ruveta yhtäkkiä oksentamaan vaikka olisikin ollut siihen asti hyvävointinen. Aika ikäväähän se bussissa oksentaminen olisi, mutta itse kyllä voisin hyvin mennä 10 minuutin matkan bussissakin, oksennuspussi/kippo vaan mukaan. Siis sillä oletuksella, että lapsen vointi hyvä matkaan lähdettäessä. Ainakin kaupungissa pysäkit on yleensä niin tiheässä, että pääseehän sieltä tarvittaessa pian pois.

Vierailija
10/10 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taksiin oksentaminenkaan kyllä kivaa. Täytyy kyllä siihen oksennusmahdollisuuteen jotenkin varautua, vaik ei sieltä luulis paljon mitään tulevankaan, kun on yli 12h syömisestä, jos ei rintamaitoa lasketa.

Yliopistosairaalasta siis kyse ja pysäkkejä tiuhaan on. Mut kun kyyti kerran järjestyi niin hyvä niin.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä