Käytättekö ripsaria alaripsissä?
Tai rajausta/meikkiä ylipäätään sekä ylä- että alapuolella?
Kommentit (17)
en käytä rajauksia enkä ripsaria alapuolella, iltameikissä laitan rajaukset ja ripsiväriä vain alaripsien ulkokulmiin.
Rajausta vaihdellen, joko pelkästään ylös tai sitten molempiin.
Niin vain yläripsissä. Yleensä värjätyt ripset mulla ja silloinkin vain yläripset. Rajausksia en käytä.
rajauksista/muusta meikistä mutta yleensä käytän.
Sekä rajausta alaluomella että ripsaria alaripsissä.
minulla on pitkät ripset mutta miinuslinssit silmälaseissa...
tekis silmistäni vielä pienemmän näköiset.
Ja musta ne näyttää ihan tyhmiltä jos niissä on väriä.
Ensin ajattelin, että kyseessä on etupyllyn alaripset! :D
Sinne vaan! Ensin ripsipiirakanväriä ja sitten suihkaus pimpulidödöä. Kunnon AV-mamma tietty vaalentaa häppärinsä ja peräreikänsä säännöllisesti.
alaripsiin yksi kerros ripsaria, yläripsiin kaksi kerrosta ja rajaus.
Arkimeikkiin en laita ripsaria alaripsiin nykyään melkein ikinä. Yläripsiinkin laitan vain kun ripsipidennykset alkavat tarvita täydennystä. Rajausta teen alas harvoin, ja jos teen, niin n. puoleenväliin silmää.
Tuli myös ekana alaripsistä mieleen pimpulikarvoitus!
Ehkä alaripset on eufemismi pimpulikarvoille kuten etupylly pimpulille?
Näyttää tosi hölmöltä, jos laitan ripsivärin niihin. Rajaan kyllä luomivärillä tai joskus kynälläkin.
Joskus olen yrittänyt laittaa ripsaria alaripsiinkin mutta mun silmistä tule todella suttuisen näköiset. Alaripset ovat toosi pitkät ja tuntuu että kun vielä ripsaria niihin lätkäisen että mulla on joku hämähäkki silmilä. Oikeasti. Ja ei, en lisää sitä ripsaria monta kerrosta, ihan kerran sipaisen mutta tulos on kauhia. Joten mulle riittää yläripsiin.
Kaikkein kiintynein olen nestemäiseen Maybellinen eyelineriin (sininen putkilo)
Jotenkin tuntuu oudolta ettei käyttäisi. Rajauksia en yleensä käytä ollenkaan.