Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita, jotka kamppailevat outouden kanssa...

Vierailija
14.04.2011 |

päivittäin. Joudun tekemään hirveää työtä ollakseni normaali. Juttuni ovat yksinkertaisesti outoja ja valitettavasti en ole kuitenkaan niin outo, etten tajuaisi olevani outo :(

Yritän harjoitella puhumaan tavallisista asioista, jotta osaisin keskustella puistossa muiden äitien kanssa, mutta välillä erehdyn taas vaahtoamaan jostain mielenkiintoisesta teorista, jota mietin taannoin tai analysoimaan jotain tai muuta. Mielelläni sanoisin, että olen keskivertoa älykkäämpi, minkä vuoksi olen outo, mutta en minä tiedä onko asia niin, vai olenko vaan omituinen.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

avkirjoittelija@gmail.com

pistän sulle illemmalla postii,jahka tulee sopiva tauko,että kerkiin kirjottaa.. t.se erakoitunut

Vierailija
2/25 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älykkäämmäksi ja sama pulma vaivaa. En voi olla oma itseni, koska silloin ole outo. Yliopisto oli ainoa paikka, jossa yhtäkkisesti muutuin "normaaliksi", mutta sitten kun taas palasin tänne maalle, itsesensuuri on päivittäistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi outo, eikä mua kiinnosta samat asiat kuin muita...tv-sarjat, muoti, kaikenmaailman hömppä. Muiden seura ei tästä syystä juurikaan kiinnosta ja musta on tulossa vähitellen aikamoinen erakko. Lisäksi pidän muita ihmisiä aika hemmetin tyhminä. Että semmosta.

Vierailija
4/25 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet vaan pikkaisen itsekeskeinen..?

Kaikki me ollaan erilaisia. Millä tavalla sun jutut tai tekemiset on sitten outoja sinun mielestä? Huomautteleeko tästä muut?

Mitä jos oletkin vaan ihan normaali ja pidät itseäsi outona ollaksesi jotain erityistä.

Vierailija
5/25 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkeni on puuduttavan tylsää ja mielelläni tutustuisin puistossa johonkin todella outoon äitiin :) Itse en ole mikään maailman fiksuin, mutta kuuntelen sujuvasti toisten juttuja. Ootko ap miettinyt, onko sulle varsinaisesti haittaa siitä outoudesta? Ei kaikki jaksa jauhaa kakkavaipoista ja korvatulehduksista.

Vierailija
6/25 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemus ja tietysti pystyn myös listaamaan kiinnostuksen kohteeni, enkä juuri tiedä muita naisia, jotka olisivat samoista kiinnostuneita.

Minä taas haluan muiden ihmisten seuraa.

että olet vaan pikkaisen itsekeskeinen..?

Kaikki me ollaan erilaisia. Millä tavalla sun jutut tai tekemiset on sitten outoja sinun mielestä? Huomautteleeko tästä muut?

Mitä jos oletkin vaan ihan normaali ja pidät itseäsi outona ollaksesi jotain erityistä.

Vierailija
7/25 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet vaan pikkaisen itsekeskeinen..? Kaikki me ollaan erilaisia. Millä tavalla sun jutut tai tekemiset on sitten outoja sinun mielestä? Huomautteleeko tästä muut? Mitä jos oletkin vaan ihan normaali ja pidät itseäsi outona ollaksesi jotain erityistä.

mutta tunnistan itseni. Minä pidän itseäni aivan normaalina ystävien seurassa, he pysyvät kärryillä filosofisten pohdintojen kiemuroissa ja uusien ideoiden toteuttamiskelpoisuuspohdinnoissa. Mutta sivulliset eivät tajua joten joudun sensuroimaan itseäni paljon. Ja saattaa kuulostaa elitistiseltä kun sanon että en tiedä/seuraa/lue jotain sarjaa, lehteä, kirjoja, elokuvia joita pidän ajanhukkana. Mutta se ei ole elitististä, se vaan on totta. Et sinäkään vietä aikaasi esimerkiksi tutkimalla tunnin netissä rikin historiaa tai miten Ukrainan väestö muuttui Stalinin pakkosiirtojen takia, se on varmasti mielestäsi ajanhukkaa.

Vierailija
8/25 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kiva olla erakkokaan,ihmisten kohtaaminen vielä vaikeampaa,ku jatkuvasti pelkää että sanoiko tyhmästi jne.

Vierailija
9/25 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti itse pidän itseäni keskivertoa älykkäämpänä, en tiedä onko asia niin, mutta jotenkin monet jutut ja muut vain menevät ihmisiltä ohi. Pahinta on kun selittää jotain asiaa vitsinä, ja toinen ei tajua, että se on vitsi...

Koko elämän ajan mulla on ollut vaan pari kaveria, joiden kanssa huumori on käynyt yksiin. Noilla kavereilla on taas ollut muutenkin laaja ystäväpiiri, itse en oikein ymmärrä, että miten he siihen pystyvät.

Lisäksi en jotenkin osaa sellaisia normaaleja puheenaiheita, joku bussin aikataulusta tai säästä keskustelu menee, mutta joillakin ihmisillä on kyky vain puhua jostain arkipäivän jutusta tai kommentoida yllättäviinkin tilanteisiin jotain järkevää ja rauhoittavaa. Minä jään vain tuppisuuksi, kun en vain osaa reagoida noihin tilanteisiin mitenkään.

Vierailija
10/25 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kanssa tulen hyvin juttuun, joten ehkä olen tavallaan miemäinen. mutta sitten en kuitenkaan ole sellainen, kuin joukkuepelejä harrastavat lyhyttukkaiset naiset, enkä sovi heidänkään seuraan. Harrastan tällaista naismaista analysointia...

ap

Arkeni on puuduttavan tylsää ja mielelläni tutustuisin puistossa johonkin todella outoon äitiin :) Itse en ole mikään maailman fiksuin, mutta kuuntelen sujuvasti toisten juttuja. Ootko ap miettinyt, onko sulle varsinaisesti haittaa siitä outoudesta? Ei kaikki jaksa jauhaa kakkavaipoista ja korvatulehduksista.

Vierailija
11/25 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti itse pidän itseäni keskivertoa älykkäämpänä, en tiedä onko asia niin, mutta jotenkin monet jutut ja muut vain menevät ihmisiltä ohi. Pahinta on kun selittää jotain asiaa vitsinä, ja toinen ei tajua, että se on vitsi...

Koko elämän ajan mulla on ollut vaan pari kaveria, joiden kanssa huumori on käynyt yksiin. Noilla kavereilla on taas ollut muutenkin laaja ystäväpiiri, itse en oikein ymmärrä, että miten he siihen pystyvät.

Lisäksi en jotenkin osaa sellaisia normaaleja puheenaiheita, joku bussin aikataulusta tai säästä keskustelu menee, mutta joillakin ihmisillä on kyky vain puhua jostain arkipäivän jutusta tai kommentoida yllättäviinkin tilanteisiin jotain järkevää ja rauhoittavaa. Minä jään vain tuppisuuksi, kun en vain osaa reagoida noihin tilanteisiin mitenkään.

Vierailija
12/25 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kiva olla erakkokaan,ihmisten kohtaaminen vielä vaikeampaa,ku jatkuvasti pelkää että sanoiko tyhmästi jne.

Vierailija
13/25 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ois kiva olla ystävä,ni mun ei tarttis miettiä puhunko tyhmiä! :D

Vierailija
14/25 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sitten kun on oma itsensä, satuttaa todella jos saa siitä negatiivistä kritiikkiä tyyliin pidätkö meitä tyhminä, vai? No tiedoksi, en pidä tyhminä enkä todellakaan jatkuvasti skannaa että onko joku tyhmä vai ei. Arvostan ihmisissä toki älyä, mutta ihan yhtä paljon muitakin asioita.

Vierailija
15/25 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kavereita. Ei ap:lla vaan :(

Vierailija
16/25 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kavereita. Ei ap:lla vaan :(

t.erakko

Vierailija
17/25 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
18/25 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

pistä sähköposti osoite?

Vierailija
19/25 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
20/25 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

avkirjoittelija@gmail.com

pistän sulle illemmalla postii,jahka tulee sopiva tauko,että kerkiin kirjottaa..

t.se erakoitunut