Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söin nyt ekan kerran maustamatonta jogurttia ja marjoja ilman mitään makeutusta (OV)

Vierailija
13.04.2011 |

Ei maistunut kovin kaksiselta. Haluaisin päästä eroon tästä mun sokerikoukusta ja ajattelin nyt kokeilla jättää sokerin ja mekeutusaineet pois kokonaan ainakin joksikin aikaa. Tottuuko siihen sokerittomuuteen oikeasti? Alkaako esim. tuo jogurtti ja marjat maistua hyvältä ilman sokeriakin jossain vaiheessa?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se esim sokerijugurtti maistuu ihan äklömakealta.

Vierailija
2/20 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voithan lisätä vaikka pikkuisen lorauksen hunajaa makeutukseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jugurtti maistuu jo äklöltä. Saattaa muuten olla helpompi aloittaa lisäämällä maustamattomaan jugurttiin vain pikku tippa sokerijugurttia. Hyvin sekoittamalla saa lähes samanmakuista mutta paljon vähäsokerisempaa ennen.

Vierailija
4/20 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ruuasta saisi nauttia?

Jugurtista en kyllä pidä muutenkaan mutta sellaisenaan tai ilman makeutusta en kyllä taatusti sitä söisi.

Vierailija
5/20 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ruuasta saisi nauttia? Jugurtista en kyllä pidä muutenkaan mutta sellaisenaan tai ilman makeutusta en kyllä taatusti sitä söisi.

Vierailija
6/20 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se sokeri mikään mörkö ole Miksei ruuasta saisi nauttia?

Jugurtista en kyllä pidä muutenkaan mutta sellaisenaan tai ilman makeutusta en kyllä taatusti sitä söisi.

nimenomaan on mörkö... Mutta kiva kuulla että makuun tosiaan tottuu ja se voi ilman sokeriakin maistua oikeasti hyvältä. Ja ei tää nyt mikään elämän ja kuoleman asia mulle oo, mutta miksipä en kokeilisi pari viikkoa olla ilman sokeria jos kerran siitä saattaa olla apua tähän mun "sokeririippuvuuteen". -ap

Vierailija
7/20 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sokerittomiin jogurtteihin, rahkoihin ym. Jätän mieluummin syömättä kuin syön pahanmakuista ruokaa. Sokerinhimon sain kyllä taltutettua kun aloin syödä riittävästi proteiinia ja rasvaa. Mut silti syön sokeria päivittäin jossain muodossa, se vaan ei ole mulle enää mikään ongelma enkä koe siitä syyllisyyttä.

Vierailija
8/20 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkää makeasta, mutta mieheni oli aiemmin varsinainen sokerihiiri. Olen salakavalasti vähitellen vähentänyt sokerin määrää esim. leivonnaisissa ja jälkiruoissa, ja mies ei ole huomannut mitään. Nykyään hänkin tykkää vähäsokerisesta, ja valittaa esim. kahviloiden leivonnaisista, että ovat äklömakeita. Ei laita enää lainkaan sokeria teehen, ja kahvikin menee pienellä ripauksella.

Mies ei tiedä sokerinvähennyskampanjastani, vaan ihmettelee, miten ei enää tykkää niin makeasta :D

Olen muuten tehnyt saman suolan kanssa, ja sekin on toiminut.

Vierailija
9/20 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kevytjugurtit ja Activia ovat ällön makeita

Vierailija
10/20 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ainakin mansikka-banaanisekoitus maistuu hyvältä ilman sokeria. Olen alkanut lisätä myös rahkaa joukkoon sitä mukaa kun olen tottunut.

Vierailija
11/20 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään tosi pahaa ollut mutta ei kyllä kovin hyvääkään kun olen niin tottunut tosi makeaan. Kesällä onneksi saa tuoteita marjoja, ne sentään maistuu tosi hyvltä ilman makeutustakin. Mistä se muuten johtuu että tuoreet marjat on makean makuisia, mutta pakastemarjat paljon happamemman makuisia? -ap

Vierailija
12/20 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan antaa pehmeyttä ja makeutta makuun. Mä syön yleensä aamupalaksi maustamatonta jugurttia, joskus sekaan vähän rahkaa, muusattu tai viipaloitu banaani, pakkasesta löytyviä marjoja ja Talkmuru-muroja. Nuo kaikki sekaisin syvällä lautasella eikä ole hetkeen nälkä :)

Makeasta jugurtista oppii pois äkkiä, älä huoli :)

Vierailija
13/20 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä ja turkkilaista tai kreikkalaista jugurttia, nams!

Vierailija
14/20 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jogurttia, viiliä ja rahkaa kuun alussa, marjoilla tai ilman. Ensin se maistui valjulta, ei-miltään. Nyt rakastan sitä. Nopeasti siis tottuu! =)

Vierailija
15/20 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita suosittelisin alkuvaiheessa jugurtin sekaan. Sitten kun totut, niin siirtyt pikku hiljaa (halutessasi) marjoihin.

Vierailija
16/20 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jogurttia, viiliä ja rahkaa kuun alussa, marjoilla tai ilman. Ensin se maistui valjulta, ei-miltään. Nyt rakastan sitä. Nopeasti siis tottuu! =)

Enköhän minäkin sitten totu pikkuhiljaa. -ap

Vierailija
17/20 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin pehmeän laskun, eli vähensin sokerin määrää pikkuhiljaa. Kun aiemmin saatoin tunkea jogurtti+marjakippoon 2 rkl sokeria, niin eka laitoinkin vaan yhden, sitten puolikkaan, lopulta jätin pois.

Nykyisin syön maustamatpnta jogurttia ihan sellaisenaankin, ja kaupan maustetut maistuvat ällöimeliltä... Ei tartte varmaan sanoakaan että makeanhimo on muutenkin vähentynyt :)

Vierailija
18/20 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikroon banaania 40 sekunniksi. Jukurttiin voit laittaa mikrotetun banaanimuusin (joka on tosi makeaa) + marjoja ja hedelmiä.

Vierailija
19/20 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ollut mikään jogurtin ystävä, mutta karppauksesta kiinnostuneena maistoin turkkilaista jogurttia, jossa 10 % rasvaa. Rasvattomat maustamattomat lirut on karseita! Tarpeeksi kun on rasvaa niin ei tarvitse makeutta yhtään. Tosin suosikkiani Lidlin Eridanousia ei enää saa, nyyh.

Pakastemarjat (kaupan) on aika kamalia. Mustikoista osa melkein pilaantuneita, ei sellaisia itse edes poimisi, saati pakastaisi. Mutta itse poimitut marjat syöty jo aikaa sitten..

Vierailija
20/20 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin suosikkiani Lidlin Eridanousia ei enää saa, nyyh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi