Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Menkkakivut ennen ja jälkeen synnytyksen?

Vierailija
13.04.2011 |

Asteikolla 0-5 (0=lähes tai täysin kivuton, 5= helvetillinen kipu, joka vaatii vahvoja särkylääkkeitä).

Esimerkkivastaus:

Ennen 3

Jälkeen 2

Lisäksi kysyn, että ovatko kuukautiset muuttuneet jollain muulla tavoin raskauden ja synnytyksen jälkeen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi eivät ole vielä alkaneet. Mutta se olisi mukava kuulla, oliko synnytys normaali vaiko suunniteltu tai päivystyssektio kuten itselläni. Minulla kun ei kohdunsuu avautunut milliäkään, joten jos kuukautisissa on taas sattumia, niihen ulostulo saattaa edelleenkin sattua.

Vierailija
2/3 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen:2-3

jälkeen: 0

Lapsen saannin jälkeen mun kuukautiset on olleet niukemmat ja lyhytkestoisemmat kuin ennen. Ei mulla ennenkään mitkään kauhean runsaat menkat olleet, mutta nyt on sen verran vähän vuotoa että en enää edes käytä tamponeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä synnytyksestä on 5 kk aikaa ja mulla on ollut täysimetyksestä huolimatta kahdet kuukautiset, jotka tulivat kahden viikon välein. Nyt odotellaan kolmansia. Jos kierto olisi sama kuin ennen raskautta, niin menkat olisi nyt 4 päivää myöhässä. Raskaana tuskin olen, tai jos olen, niin syntymässä on uusi Jeesus.

Nuo kuukautiset olivat hyvin niukat ja lähes täysin kivuttomat, mutta vähän epäilen, että mulla kävisi niin hyvä tuuri, että kivut tosiaan olisivat loppuneet. Eivätköhän ne palaa, kun kuukautiskierto tasaantuu. Ennen raskautta mulla oli endometrioosi ja kuukautiset olivat todella kivuliaat. Sanoisin, että asteikolla 4 tai 5.

- ap