G: Sinä joka jo kävit äänestämässä, mitä puoluetta äänestit?
Ja voit myös vastata jos et vielä ole äänestänyt mutta olet aivan varma siitä ketä äänestät sunnuntaina.
Olkaa rehellisiä ja vastatkaa vain kerran.
Jospa saataisiin selville, millainen olisi eduskunta, mikäli av-mammat saisivat päättää...
Kommentit (67)
varmasti saavat vaalivoiton. Mutta on vaan pistänyt silmää tää miten nää ketjut menee. Kun alkaa äänestysketju, äänestyssuhteet vastaa jollain lailla yleistä äänestyskäyttäytymistä ja sitten loppupää on täynnä persua ;).
persunsa ketjun alkupäähän?
ketähän sä äänestit, jos nyt osaat numerot edes.
Aikaisemmin olen äänestänyt Keskustaa ja Kokoomusta.
alussa on runsaasti kaikkea muuta kuin persuja kun aidosti ihmiset vastailee ja sitten loppupää persu persu persu persu persu. Mä en jaksa uskoa näitten todenäperäisyyteen.
Joo me tiedetään, että te olette perussuomalaisvastaisia, mutta siitä voidaan keskustella jossakin toisessa ketjussa. Ole asiallinen - kiitos.
varmasti saavat vaalivoiton. Mutta on vaan pistänyt silmää tää miten nää ketjut menee. Kun alkaa äänestysketju, äänestyssuhteet vastaa jollain lailla yleistä äänestyskäyttäytymistä ja sitten loppupää on täynnä persua ;).
Aivan totta.
miehestä en muuta tiiä kuin että ei se ainakaan vasemmistoon mene. Luultavasti keskustalle tai kokoomukselle.
Vihreitä.
Persut ovat tyyliin viimeinen, jolle ääneni antaisin.
Mielestäni paras vaaliohjelma ja arvot kohdallaan.
Vieläpä julkihomoa mamupatjaa! :D
Itse äänestän myös Vihreitä!
Kokoomukselle kolme ääntä. Ja näistä kaksi naisministerille Vaasan vaalipiiristä :)
oikeasti perussuomalaisia? että joku voi olla eri mieltä kuin mamma?
mamma kun on yleensä oikeassa.