Mä näin tänään kun isä veti poikaansa avokkaalla naamaan.
Tai luultavasti oli hänen poikansa. Oltiin samaan aikaan metroasemalla, mä oli menossa duuniin ne siinä ison poppoonsa kanssa, äiti, isä ja monta lasta, tää yksi lapsi huusi jotain ja isä huusi takaisin, yhtäkkiä se tempas sitä lasta avokkaalla naamaan. Mun teki niin pahaa että meinasin oksentaa. Mä en jäänyt katsomaan siihen mitään jälkihässäkkää, joku mummeli sille sano ukolle jotain sanoi, itse menin toiseen vaunuun.
Älkää hyvät ihmiset lyökö pieniä lapsia!
Kommentit (9)
Etkä siksi kyennyt puuttumaan asiaan ja pitämään sen lapsen puolia, juuh. Oksenna!
ihmisen tosi pahassa hädässä.
Kyllä niin voi tehdä. Ja pitääkin.
jutun ap ei ole tehnyt elettäkään auttaakseen. Toimikaa silloin, kun se tilanne on päällä. Ette pysty jälkikäteen keskustelupalstalla purnaamalla auttamaan niitä pieniä ihmisiä.
avokkaat ja kaikki. Oliko hänellä myös lierihattu ja kellohame?
avokkaat ja kaikki. Oliko hänellä myös lierihattu ja kellohame?
Ehkä mies veti lasta avopuolisollaan naamaan? Karmea mies joka tapauksessa. Ja kumma kun se avopuolisokaan ei sanonut mitään.
maailma paranee toimimalla! Olisit puolustanut heikompaa, etkä mennyt piiloon toiseen vaunuun.
Koko juttu kävi niin nopeaan ja metro tuli juuri, oli aamuruuhka ja paljon laiturilla väkeä. Mä sanoin että siihen meni joku "mummeli", joten mitä mä siinä sitten olisin enää tehnyt?
Kukaan teistä ei kysynyt edes täällä miten pojan kävi? tai mitä sitten tapahtu? kovasti mua sätitte ja ilkutte ja olette olevinanne parempia, mutta tuskin olette?
t: ap