Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Päivälle oma työ ja yölle toinen?
11.04.2011 |
Viikon verran menee työt päälekkäin. Toinen yötyö ja toinen päivätyö. Jaksaako tehdä ilmeisesti 5 päivää näin? Mitä sanotte?
Kommentit (2)
on siinä se 4 tuntia, mutta niin jos se on sitten pari viikkoa iin tulee ongelmia. Kannattaako sanoa työnantajalle tällasesta. En kuitenkaan saa sitä toista työtä sitten ja joudun olemaan puolet kesäst työtön
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ei kovin raskaita töitä ole. Mutta toinen vaatii hieman tarkkuutta.