Naisten alusvaatteet, mies kysyy (ov)
Olen huomannut että vaimolla on ihan mukavasti suht sexyjä alusvaatteita kaapissa, mutta jostain ihmeen syystä hän ei käytä niitä. Ei siis ainakaan kotona, täällä on aina sama puuterinvärinen maxilinja vaikka pitsiä ym hepeneitä löytyy, sellaisia mitä riisuisi mielellään hitaasti vaikka hampailla...
Miten on naiset, voitteko hieman valistaa olisko ne varattu rakastajaa varten vai miksi ihmeessä ne yleensä on ostettu kunei ne käytösssäkään kulu? Miten nainen yleensä ajattelee tota puolta vaatetuksesta?
M34
Kommentit (17)
mutta nyt kun olen sairauden takia lihonut 20kg niin ei paljon huvita tunkea läskimakkaroiden väliin stringejä... Toiveena on, että sairauden paranemisen myötä laihdun yhtä nopeasti kuin lihoin, ja voin ottaa taas seksihepeneet käyttöön.
Aiemmin käytin niitä aina silloin, kun halusin tehdä vaikutuksen mieheen. Lisäksi ns. normialusvaattetkin oli siihen aikaan hyvännäköisiä ja aika sexyjä. Nyt käytän raskausajan mummoalkkareita (joita ostin Tarjoustalosta 20kpl) ja niitä pesen ja vaihtelen. Niiistä on jo kuminauhat ja reunuksetkin ripsaantuneet, muttei huvita vetää läskien päälle muuta kuin peittävää vaatetta.
Joskus tekisi mieli pukeutua burkhaan, kun lähden ulos, koska inhoan olla lihava enkä ole koskaan aiemmin läski ollut!
Metka huomata, että ap:lla on otsikossa (ov).. Kauankohan hän on roikkunat av:llä!?
mutta nyt kun olen sairauden takia lihonut 20kg niin ei paljon huvita tunkea läskimakkaroiden väliin stringejä... Toiveena on, että sairauden paranemisen myötä laihdun yhtä nopeasti kuin lihoin, ja voin ottaa taas seksihepeneet käyttöön.
Aiemmin käytin niitä aina silloin, kun halusin tehdä vaikutuksen mieheen. Lisäksi ns. normialusvaattetkin oli siihen aikaan hyvännäköisiä ja aika sexyjä. Nyt käytän raskausajan mummoalkkareita (joita ostin Tarjoustalosta 20kpl) ja niitä pesen ja vaihtelen. Niiistä on jo kuminauhat ja reunuksetkin ripsaantuneet, muttei huvita vetää läskien päälle muuta kuin peittävää vaatetta.
Joskus tekisi mieli pukeutua burkhaan, kun lähden ulos, koska inhoan olla lihava enkä ole koskaan aiemmin läski ollut!
En minä siis odota että ne pitsit olis käytössä joka päivä tai koko päivää, mutta jos edes joskus kun on seksi mielessä! onneksi se on vielä ihan kiitettävän usein...
Olen yrittänyt hienovaraisesti antaa vinkkiä noista hepeneistä parikin kertaa, mutta siitä seuraa kuten muustakin vonkaamisesta myrkyllisiä katseita ja mökötystä, ja minulle lähinnä tunne että olen joku pervo ja painostaja.
Pitsihepeneet on päällä todella epämukavia.
mm. Passionata ja Change valikoimasta löytyy ainakin tälläselle E-kupillekin tosi kauniita. Mutta kaikkein upimpia korsetteja ja sukkanauhoja kieltämättä tulee puettua vaan rakastajan iloksi...että ehkä olet oikeilla jäljillä...
N37
mm. Passionata ja Change valikoimasta löytyy ainakin tälläselle E-kupillekin tosi kauniita. Mutta kaikkein upimpia korsetteja ja sukkanauhoja kieltämättä tulee puettua vaan rakastajan iloksi...että ehkä olet oikeilla jäljillä... N37
Ne puuterinväriset mummovaatteet ovat niin mukavat ja viihtyisät.
Jospa ehdottaisit vaimollesi, että hän pukisi kokeeksi päälleen ne sexyt vaikka jonakin iltana, saunan tai suihkun jälkeen...
Ne ovat oikeasti epämukavat päällä, varsinkin jos on herkkä iho. Pitseistä voi tulla oikeasti mustelmia ja siinä sitten olisi ihmettelemistä, että mistäs rouvan rintoihin tuollaiset raidat ovat tulleet.
vaan on saanut päähänpiston kalsarikaupassa ja ostanut hepeniä. On ehkä hetken ajatellut miestäänkin.
Käytännössä kuitenkin ne pitsiset tekokuitukalsarit hiostaa ja kutittaa toosaa, joten kuka hullu niitä käyttäis? Hiivatulehduksen ainakin saa, ellei oo hengittävät ja mukavat puuvillakalsarit. Puuterinväriä en kyllä voi ymmärtää, sehän on oksettavaa.
pidän ihan mukavuushalusta noita puuterinvärisiä mummoalkkareita kotona. en käytä pitsihepeneitäni enää juurikaan. joskus puen ne ihan vaan siitä syystä, että mieheni näkisi ne päälläni ja riisuisi pois.
pitsihepeneet on päällä todella epämukavia, joten itse pidän sellaisia vain silloin, kun joku meinaa ne riisua. Ehkäpä vaimosi luulee, että asialla ei ole sinulle väliä ja pitää siksi niitä oikeasti mukavia alusvaatteita.
ja ostakaa laadukkaita hepeneitä jotka on myös mukavia päällä. Kyse voi olla tosiaan siitä, että vaimon alusvaatteet ovat kauniita mutta menevät inhottavasti persvakoon tai painavat epämukavasti sieltä sun täältä.
Jos kyse ei ole epämukavuudesta,pyydä kauniisti vaimoa pukemaan niitä hepeniä. Vaimo saattaa vaikka ujostella laittaa niitä. Itsellä joskus se ongelma, että kun vartalo on kärsinyt raskauksista ja vanhenemisesta, tulee mieleen että näyttää typerältä pitsihepeneissä, yrittää olla seksikäs vaikkei ole toivoakaan. Mutta mies kyllä rakastaa näkemäänsä joten pitäisi nyt parantaa vaan tapansa tässä asiassa : )
mutta et tee asialle mitään, tai sitten käyttää toisten kanssa.
pakko ostella sillon tällön kun ovat ihanan kauniita.
hepeniä, mutta kun niistä ei ole käytössä paljoakaan hyötyä, niin käytän mieluummin niitä mukavia.
LUMINGERIE...jos vaimosi on rintava,nämä on SEKÄ upeit ETTÄ mukavia=)ei ne sulje pois toisiaan...t.75g =)ps.en omista mitään puuterin väristä!hyi!mies varmaan polttais ne!
Pitsihepenet pitää (yleensä) pestä käsin tai jollakin erikoisohjelmalla. Kuka sellaista jaksaa?