Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaako muita päähän Idols-Stinan

Vierailija
10.04.2011 |

stripparimainen esiintyminen?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai en voi ehkä sanoa, että päähän ottaa, mutta mun mielstä tosi ärsyttävää katsottavaa!

Tuntuu et sen jalat katkeaa ihan minä hetkenä hyvänsä, kun se notkuu.

Ja nyt kun sanoit sanan stripparimainen, niin sitä se kyllä myös vähän on!

Ja nyt kun Nina sanoi sille, että vois laulaa välillä piiloutumatta tanssinsa taakse. Musta oli hyvin sanottu, koska välillä tuntuu, että Stinan tanssi on tosiaan tärkeämpää kun laulu.

Vierailija
2/27 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...päähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai en voi ehkä sanoa, että päähän ottaa, mutta mun mielstä tosi ärsyttävää katsottavaa!

Tuntuu et sen jalat katkeaa ihan minä hetkenä hyvänsä, kun se notkuu.

Ja nyt kun sanoit sanan stripparimainen, niin sitä se kyllä myös vähän on!

Ja nyt kun Nina sanoi sille, että vois laulaa välillä piiloutumatta tanssinsa taakse. Musta oli hyvin sanottu, koska välillä tuntuu, että Stinan tanssi on tosiaan tärkeämpää kun laulu.

ap

Vierailija
4/27 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ottaa päähän? Ottaisiko päähän, jos esim. fatima olisi esiintynyt samalla tavalla vai johtuuko se vain stinan ulkonäöstä?

Vierailija
5/27 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan kateellisia Stinan jaloista. Vai että oikeen pelätään niiden katkeavan. hah

Vierailija
6/27 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseensä täynnä olevalta vaikuttaa.

Vierailija
7/27 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stiinalle tyyli sopii, ei ole mitenkään teennäisen oloista vaan vaikuttaa siltä, että tyttö on ihan itsenään tuollainen ja mua ei ainakaan haittaa jos joku on aidosti mitä on. Oli sitten mitä tahansa.

Teennäisyys on se mikä saa mut joskus ärsyyntymään ja sitä en ole Stiinassa huomannut. Lotassa teennäisyyttä kyllä oli välillä, varsinkin loppua kohden.

Vierailija
8/27 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasioita.

ap

Vierailija
9/27 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olenhan jo vanhempi mamma. En ole tykännyt hänen meikeistään enkä liikekielestään koko kilpailun aikana. En ole myöskään tykännyt hänen äänestään enkä hänen lauluvalinnoistaan.

Vierailija
10/27 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan kateellisia Stinan jaloista. Vai että oikeen pelätään niiden katkeavan. hah

Vierailija
11/27 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minua se kiemurteleminen ja etenkin vasemman käden jatkuva heiluttaminen häiritsee.

Kauniit sääret kyllä on tytöllä :)

Vierailija
12/27 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se stripparimainen nytkytys...

ap

Vierailija
13/27 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olenhan jo vanhempi mamma. En ole tykännyt hänen meikeistään enkä liikekielestään koko kilpailun aikana. En ole myöskään tykännyt hänen äänestään enkä hänen lauluvalinnoistaan.

Vaikka Stiinasta muuten tykkäänkin ja veti tänään(kin) hyvin, mutta mekko oli aika provosoiva.

Niin, ja olen nuori mamma;D

Vierailija
14/27 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkarit vilahtaa. Ja olisi ehkä ällöttävää istua tuossa tuomarin pöydässä, kun on suora näköala Stinan hameen alle, voisi olla vaikea löytää silmilleen sopivaa paikkaa.

Vierailija
15/27 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hänelle omaleimaista. Ajatelkaa vaikka Tina Turnerin koikkelehtimista. Ei sekään haittaa pätkääkään.

Vierailija
16/27 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mekko ja kiemurtelu olekaan naiskatsojille tarkoitettu.

Vierailija
17/27 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se nyt oli stripparimainen??? hyvä kroppa ja lyhyt hame... so?

Vierailija
18/27 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika stripparimaista

Vierailija
19/27 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei peittele sitä seksikkyyttään vaan antaa mennä. Kyllä stina on minusta todella seksikäs vaikka en häntä keskivertoa kauniimpana pidäkään. Suomalaiset on yleensä harmaavarpusia..ja niin olen minäkin, harmaavarpunen nuori äiti.

Vierailija
20/27 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei peittele sitä seksikkyyttään vaan antaa mennä. Kyllä stina on minusta todella seksikäs vaikka en häntä keskivertoa kauniimpana pidäkään. Suomalaiset on yleensä harmaavarpusia..ja niin olen minäkin, harmaavarpunen nuori äiti.

Mautonta seksikkyyttä on se, että ollaan halvassa liian lyhyessä mekossa ja nytkytellään provosoivasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan