Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pyysin masennus lääkeitä

Vierailija
10.04.2011 |

mutta en saanut. olen todella masentunut muttan en saa.. en tiedä miten pärjään lapsen kanssa:/

olen käynyt mtt.ssä monet kerrat juttelemassa mutta ei ne ota mua ollenkaan tosissaan

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kertonut että en nauti lapsesta ja en jaksa leikkiä ja tämmöstö mttssa mut se kuulemma on normaalia... onko se? olenko turhaan huolestunut... ?

Vierailija
2/18 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on joskus allapäin ja kaikki asiat tuntuu pahoilta ja ylivoimaisilta. Jos tila kuitenkin jatkuu esim. kuukautta pidempään niin on varmaankin kyse jostain muusta. Jos ajatuksesi ovat itsetuhoisia tai et kykene huolehtimaan lapsesi perustarpeista, eli et jaksa laittaa ruokaa, huolehtia puhtaudesta, ulkoiluista ym. niin silloin tarvitset apua ja sitä tod. näk. myös saat. Kaikki alakulo ei ole masennusta, usein voi olla kyse myös ihan väsymyksestä, vitamiininpuutoksesta, liian vähästä ulkoilusta, sosiaalisten suhteiden puutteesta tai yleisestä tympääntymisestä. Mieti ap mitä se voisi olla sinun kohdallasi jos et varsinaisia masennuksen kriteereitä täytä. Hyvä asia on se että tarkkailet itseäsi ja tuntemuksiasi, silloin sinulla on mahdollisuus huomata jos tilanne menee huonommaksi. Toivottavasti kyse on vaan jostain ohimenevästä ja saat taas iloa elämään näistä arjen harmaistakin asioista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olo alkoi olemaan kauhea niin yritin oikeasti itse eka tehdä jotain että jaksaisin.... varmaan puolivuotta jo samaa paskaa ehkä jo enemmänkin...en jaksa vaan enää eikö kiinnosta

haluan lapselle hyvän äidin ja rakkautta paljon mutta tuntuu et en pysty antamaan sitä.

Vierailija
4/18 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle minuutissa!

Tai puhu neuvolassa niin saat muutakin apua.

Vierailija
5/18 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai kysele mikä tornitalo on suosituin sukellusmielesä.

Mene oikeaan lääkäriin.

Vierailija
6/18 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etteivät anna? Mäkin ehdotan, että tk-lääkärille menet. Yleensä noita tyrkytetään aika helposti.

Vierailija
7/18 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin masennuslääkkeistä on oikeasti enemmän haittaa.

Vierailija
8/18 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy sossusta työntekiä välillä.. en vain tajua miks käyn siellä istumassa ja puhumassa kun tiedän itse että lääkityksen tarviin. tai no sairaanhoitajalle pääsin vain keskustelemaan mutta aina sanoo että keskustelen lääkärin kanssa asiasta...

Vierailija
9/18 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta syytä en tajua. Lääkkeitähän tuputetaan nykyään suorastaan.

Miten olet asiasi esittänyt?

Vierailija
10/18 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene vaikka psykiatrille

Vierailija
11/18 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran ollut mieliala lääkitys..siitä on jo aikaa

en juo edes alkoholia

Vierailija
12/18 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran ollut mieliala lääkitys..siitä on jo aikaa

en juo edes alkoholia

Vierailija
13/18 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

5

Vierailija
14/18 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun masennuslääkkeet saa todella helposti. Miksi et ole käynyt lääkärissä? ei se mtt:n hoitaja voi lääkkeitä määrätä.

Vierailija
15/18 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä tiedän että hoitaja ei niitä määrää vaan lääkäri

Vierailija
16/18 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kerrot että olet niin masentunut ettet jaksa kotihommia ja lapsenhoitoa. Ihmettelen jos ei ehdoteta lääkitystä. Esitä myös, että haluat lähetteen psykiatrian polille.

Vierailija
17/18 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäilen vaan et mua ei oteta tkssa tosissaa.

Vierailija
18/18 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mene silti, kyllä sut otetaan tosissaan. Kuulostat jo niin masentuneelta tekstisikin perusteella. Kerro että olet ollut mtt:ssä mutta siitä ei ole ollut apua, se jo kertoo lääkärille että tarttet muutakin kuin vain jutteluapua. Ja vaikka huomenna tuntuis vähän paremmalta taas, soita silti, koska masennustila vaan pahenee ja kroonistuu, jos sitä ei hoideta.