Mitä sairauksia teillä on (+ ikänne)?
Mulla on:
- Refluksitauti
- Paniikkihäiriö
- Pakko-oireinen häiriö
- Migreeni
- Runsaasti sydämen lisälyöntejä (vaikkei varsinaisesti sairaus olekaan)
Ja iältäni olen 24 v.
Kommentit (107)
lievä nvelreuma
lievä migreeni (auraoireita harvoin)
ihottumaa joskus
Colitis Ulcerosa (leikattu j-pussi)
Siitepölyallergia
Migreeni
Kondylooma
Minullakin oli joskus papilloomaviruksen aiheuttamia solumuutoksia papassa. Vuoden kuluttua siitä papa puhdas. Oletan, että olen tervehtynyt.
- epilepsia
- paniikkihäiriö
- exostosis multiplex eli luukasvu
Ikää 23 v.
-akne sekin on jo paranemaan päin mutta jatkuvaa ihon puhdistamista vaatii että pysyy iho kondiksessa. Muuten ei ole mitään.
mutta iho ollut normaali jo 6 vuotta.
(Lisäksi likinäköinen ja lievästi ylipainoinen, mutta ne nyt ei ole oikeita sairauksia)
Melko terve siis, 30 v.
Colitis Ulcerosa (leikattu j-pussi)
Siitepölyallergia
Migreeni
Kondylooma
Mutta joo, siis allergiatkinhan on. En vain tahdo niitä muistaa. No, kohtahan alkaa taas siitepölykausi, sitten muistan taas...
ja siinä onnellisessa asemassa, että olen täysin terve
vai pitääkö edelleen olla lääkitys?
Minulla ei ole mitään, ikää 40v. Kädet ovat kyllä alkaneet tässä viimeisen vuoden aikana vaivata (ranteet, nivelet).
ei ole likinäköä kummempaa. Mies on kissalle allerginen. Yksi lapsista on atoopikko ja allerginen sitrushedelmille, mutta kaksi muuta on täysin terveitä.
kihti astma verenpainetauti palleatyrä siitte on noita puutostiloja ollu,kuten b12-vitamiinin. ikää 33 v.
mullaki paineet nousi synnytyksen jälkeen,lääkkeet,sit kihti ja b12 vitamiinin puutos.olenkohta39
ai niin löytyyhän multa endometrioosi,allergiastavjohtuvat toistuvat korvatulehdukset..hohhoijaa
omadiagnisoimana on kenties masennuskin käynyt lähellä (ollut vuosia).
-Pakko-oireinen häiriö
-suunympärysihottuma
-akne (pysyy e-pillereillä poissa)
-rasittuneet kädet
- vasemman ranteen päällä iso patti (oikeasta se leikattiin -05), en muista nyt nimeä
- dermografinen urtikaria
- hajataitto
- migreeni
- pco
- raskausdiabetes
- peräpukamat
- piikkikammo
Mulla on myös mucocele poskiontelossa. Ei oireile enää mitenkään (aiheutti aikanaan tinnitusta), mutta lääkärin mukaan on yhä siellä ja oireet voivat joskus palata. Toivottavasti ei.
ap
allergioita ja atopia
polven rustottuma (nuoruuden rasitusvamma)
Tiesen syndrooma (kylkiluiden ruston tulehdus)
PCOS
peritty munuaissten monirakkulatauti
SInsänsä olen ihan terve, nuo on vain sellaisia perusjuttuja, jotka ovat ja pysyvät toistaiseksi kurissa ja eivät juuri häiritse.