2 lapsen Rtc+-välikausisormikkaat yht.60e...
Ja juu ollaan kyllä kokeiltu sekä merkittömiä markettihanskoja että muita edullisempia merkkejä kuten Lassietec jne mutta ei ne vaan pidä vettä ja kosteutta kuten nuo...vaikka laittais hanan alle niin eivät kastu läpi.
Ja kun en housuissa+takeissa pidä mistään "markettikamasta" niin hintaahan kertyy helposti n.500e yht.
Kommentit (7)
Itse ostin just alennusmyynnista reimatecin haalarin 65 € ja reimatecin hanskat 12,5 €.
Minä olen kyllä edellisellä kaudella tehnyt hankintoja ja nyt löysin 60e takin hintaan 25e tuolle 3-luokkalaiselle.
Teen suurimman osan ostoksistani ulkomailta..
ap
oston lapsille kurahanskat a´ 6e. Ja kyllä pitää vettä!
Varsinkin vuorelliset, haisevat oksettaville heti ekan kostumisen jälkeen vaikka pesis millä hajusteellisella aineella.
Ne hiostaakin ihan hitosti.
Eikä kouluikäiset enää käytä kurahanskoja.
ap
vuorellisia kurahanskoja eivätkä ole valittaneet :). Löysin vaatekaupan alesta kummallekin kosteussuojatut ulkopuvut alle 20 euroa. Ja vuorelliset kumpparit kelpaavat myös.
Meillä lapset eivät edes halua niitä käyttää, sillä ovat liukkaita. Urheiluliikkeiden ja markettien hanskat on ihan yhtä hyviä. Kokemusta neljältä lapselta, sekä tyttöjä että poikia.
Reimatech-vaatteita olen erehtynyt osatamaan kahdet houset, enkä taatusti enää osta. Hetkessä hajoavat isoille repaleille, jos johonkin ottaa vähän kiinni. Puolta halvemmat kestävät parikin vuotta kulumatta, ja ovat kuivina Lounais-Suomen talvissa lapset pitäneet.
ja jos olet niin tyhmä, että et tajua ostaa sesongin lopussa tarjouksesta seuraavalle kaudelle vaatteita jo valmiiksi, niin sehän on ihan oma valintasi.
Ai mut joo, jokuhan saattaa huomata, että sun pennulla on edellisen kauden kuosi vaatteissaan! Ja sehän nyt on pahinta mitä lapselle saattaa tapahtua, eiks niin?