Tekeekö teidän teinit tätä?
Teini oli kutsuttu synttärelle. Hän ilmoitti, että tule hakemaan klo 21.00, jos en sitä ennen soita. Jos on tylsää, voi vedota siihen, että on pakko lähteä, kun tultiin hakemaan.
Eli säilyttää omat kasvonsa kavereitten edessä. Ja samalla vanhemmat saavat varsinaisen natsimaineen (josta en ole ollenkaan pahoillani).
Kommentit (5)
muistan ton..käytin sitä silloin jos en ollut varma ovatko kaverit oikeasti mun kavereita ;) Eli en tiennyt etukäteen tuleeko olemaan kivaa vai ei.
Käsittääkseni uskaltavat sanoa kavereilleen, jos haluavt olla kotona tai ovat väsyneitä. Kyse pojista, ehkä he ovat suorasukaisempia.
kanssa baarikierokselle. sanoi että "hallitus ei anna lupaa" eli pisti mun syyksi, vaikka en ollut edes tietoinen koko jutusta ennen kuin kuulin kun puhui noin puhelimeen. jep jep
se haluaa säilyttää kasvonsa kavereiden edessä muilla keinoin ja yksi niistä on, että antaa ymmärtää, että omat vanhemmat on kivoja ja tekee mukavia asioita, vaikka joskus kotona oman väen kesken onkin toista mieltä ;)
Poika, 15 v.
muistan ton..käytin sitä silloin jos en ollut varma ovatko kaverit oikeasti mun kavereita ;) Eli en tiennyt etukäteen tuleeko olemaan kivaa vai ei.