Tähän oikeita "facebook-päivityksiä", joita ette kuitenkaan IKINÄ laittaisi facebookiin
Ja ei siis mitään perusteluja, pelkkä päivitys.
Mä aloitan: kävi tänään ekan kerran suihkussa tällä viikolla.
Kommentit (33)
Siis sellaiset, jotka ensin pyytävät kavereiksi eivätkä kirjoita mitään. Kun joskus tavataan, tietävät kuitenkin kaiken mitä olen kirjoittanut. Te kyylät olette ällöttäviä!
.... eli tänään tavallista pientä elämäänsä. Lämmitti eineksiä lapsille. Istutti heidät piirrettyjen ääreen päästäkseen itse kattomaan saippuasarjaa toisesta töllöstä. Puri kynsiään.
kun mahaan on sattunut koko illan. Ja kolme kertaa on tullut jo ripulitkin, toivottavasti ole mitään vatsatautia tulossa!
myös siivoaa, tekee ruokaa, hoitaa lapsia, harrastaa ja käy töissä, mutta ei päivitä siitä tänne facebookkiin JOKA VITUN PÄIVÄ. Eikä kuvittele olevansa ihan hurjan ahkera ja kiireinen tehdessään tavallisia arkiaskareita.
tekis mieli laittaa toi sama. ärsyttää noi ihmiset niin paljon.
xxxx on lötvännyt tänään iltapäivään saakka yökkärissä sohvalla Greyn Anatomiaa katsellen ja söi päivälliseksi pussin karkkia
tai
xxxx on herännyt tänään seitsemältä, käynyt lenkillä, päntännyt ahkerasti pääsykokeisiin, käynyt parin tunnin treeneissä ja siivonnut. Päivän kruunasi ravintolassa syöminen ihanan perheen kanssa.
Molemmat yhtä totuudenmukaisia kuvauksia eri päiviltä, mutten ikinä kehtaisi niitä Facebookin pistää. Ennemmin tuon ensimmäisen kuitenkin. ;)
Siis sellaiset, jotka ensin pyytävät kavereiksi eivätkä kirjoita mitään. Kun joskus tavataan, tietävät kuitenkin kaiken mitä olen kirjoittanut. Te kyylät olette ällöttäviä!
Itse en ole yhtään kenenkään keskusteluja kyylännyt, enkä katsonut muiden profiileja tai valokuvia. KUN EI KIINNOSTA! (Luuletko muuten olevasi niin erikoinen henkilö, että kaikki haluaisivat kyylätä JUURI sinua?)
Fb on minulle vain kätevä tapa olla yhteyksissä ihmisten kanssa, joihin törmää hyvin harvoin, mutta joihin haluaa kuitenkin pitää edes jonkinlaista yhteyttä jollakin tasolla. Eihän sitä koskaan tiedä jos onnistuu vaikka tapaamaankin joskus tai tarvitsee jonkun kummin kaiman vaimon puhelinnumeroa sukukoukouksen järjestämistä varten tms. FB: tä on myös erittäin kätevää käyttää sähköpostiin.
Itse en esim. päivittele omaa statustani, koska minulle ei nyt vaan tapahdu mitään kummempia tai mitään erikoista juuri koskaan. Tavallista arkea vain.
Enkä ymmärrä näitä jotka päivittävät joka viikonloppu ryyppyreissuistaan ym. tai kaikki lastensa sairaudet
Kirjoitteleeko joku facebookkiin tosissaan pimpistään löytyneistä limaklönteistä, menkoista tai siitä että pääsispä tänään panemaan. :D
Mua ärsyttää enemmänkin eräs henkilö joka hehkuttaa koko ajan kuinka kaikki on niin lässynlässyn ihanaa ja joka päivä on niin lässynlässyn ihanaa ja tapahtuu vaan niin ihania juttuja. Ei kenenkään elämä voi olla 24/7 niin vaaleanpunaisen ällömakean mukavaa ja IHANAA.
Kirjoitteleeko joku facebookkiin tosissaan pimpistään löytyneistä limaklönteistä, menkoista tai siitä että pääsispä tänään panemaan. :D
Mua ärsyttää enemmänkin eräs henkilö joka hehkuttaa koko ajan kuinka kaikki on niin lässynlässyn ihanaa ja joka päivä on niin lässynlässyn ihanaa ja tapahtuu vaan niin ihania juttuja. Ei kenenkään elämä voi olla 24/7 niin vaaleanpunaisen ällömakean mukavaa ja IHANAA.
Nythän pitikin kirjoittaa sellaista mitä EI kirjoittaisi Facebookiin.
Monella ihmisellä on muuten joka päivä ihanaa, koska kyse on asenteesta. Minä olen ollut onnellinen myös elämäni pahinpana päivänä, koska asiat voisivat olla aina huonomminkin.
paljon on työkavereita naamakirjakamuina.
- x on kyllästynyt lukemaan jatkuvia vauvankakkapäivityksiä
- x nautti juuri kunnon perspanosta, huomenna lisää villiä seksiä oman kullan kanssa
- x ihmettelee miten fiksut ihmiset jaksavat uskoa höpöhöpö-jumaliin
- x tekee just sitä mitä haluaa ja turha tulla urputtamaan
taastähti ukko ryyppää, jo on kumma kun joka viikonloppu pitää juodta. jos sano et älä mene niin sanoo vaan et et voi mua määrätä.. odottakoon vaan kun joku päivä lähden lapsien kanssa ja jos pyytää jäämään niin sano net oisit miettiny sitä aikasemmin!!
mitä krönttejä nenä täynnä! Kuivunutta verta ja räkää saa kaivella aamusta iltaan... Kököt mulla on rivissä tässä vieressä!