Tähän oikeita "facebook-päivityksiä", joita ette kuitenkaan IKINÄ laittaisi facebookiin
Ja ei siis mitään perusteluja, pelkkä päivitys.
Mä aloitan: kävi tänään ekan kerran suihkussa tällä viikolla.
Kommentit (33)
... on naimisissa idiootin kanssa.
ja oon ollut karsea äiti koko päivän: kiljunut lapsille ja kironnutkin. Tällainen en yleensä oo. Pitäiskö käydän siideri, ettei pipoa kiristäis? Miestä kiinnostaa vain työ, perhe hoituu siinä sivussa...
ja viipyivät niin kauan, että nyt olen ihan lopenuupunut ja haluan viettää loppupäivän täysin omissa oloissani"
Kukkamaaria Kekkuli leipoi mustikka-lime-sitruuna-kinuski-karpalo-kermakakkua namsmumsnams.
menin sitten vastaamaan semmoisen kaverini puheluun, joka puhuu vaan itsestään, minä, minä, minä. Eikä koskaan anna suun vuoroa muille, eikä sitä kiinnosta kuunnella toisten asioita, mutta sen juttuja pitää kyllä kuunnella. Seuraavan kerran kun soittaa, en vastaa!
(ja alla kuva positiivisesta raskaustestistä)
mennä vessaan levittelemään rektaalivoidetta anukseen... Kivuliaat pukamat nääs...
pieri ja pissui. Sitten söin iltapalan, katsoin Salkkarit ja menin nukkumaan.
myös siivoaa, tekee ruokaa, hoitaa lapsia, harrastaa ja käy töissä, mutta ei päivitä siitä tänne facebookkiin JOKA VITUN PÄIVÄ. Eikä kuvittele olevansa ihan hurjan ahkera ja kiireinen tehdessään tavallisia arkiaskareita.
"Mies lähti taas ryyppääämään, vaikka lupasi olla menemättä. Jos se ei ole kunnolla kun tulee kotiin, niin häivyn samantien."
en siis koko raskaudesta halua huudella naamakirjassa...
kun yöllä piti nousta sähläämään siteitten kanssa. Kuukautiset sitten yllätti keskellä yötä. Onneksi ei sentään lakanat olleet veressä, selvisi housujenvaihdolla.
aikuinen lapsi tuli isälleen juuri kun naitiin iloisesti sohvalla eikä kuultu oven käyvän. Voisi tyttö opetella ilmoittamaan tulostaan kun ei siellä kuitenkaan asu!
Kun en ehtinyt siellä kirjastossa eilen käymään, s tuo mulle kohta (siis sitten kun toinen s on nukkumassa) muutaman kirjan aiheesta, jos sit pääsis alkuun. Toivottavasti myös pannaan :)
erojuristin pakeille?