Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos vyöhyketerapian vaikutus on psykologista,

Vierailija
09.04.2011 |

miten on mahdollista, että vyöhyketerapeutti voi tietää, onko raskaana olevan mahassa tyttö vai poika? Muuttuuko sukupuoli psykologisen vaikutuksen takia?

Vaikka kuinka moni tuttuni on tämän todeksi todennut.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vyöhyketerapeutti ja tietää kaikkien vaivat ja lasten sukupuolen

Vierailija
2/16 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatketaan sitten keskustelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai henkilö on jo ilmoitettu Skepsikselle? Suuri rahapalkinto odottaa.

Vierailija
4/16 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatketaan sitten keskustelua.

Mutta äkkiseltään mieleen tulee ainakin viisi äitiä, jotka ovat käyneet vyöhyketerapiassa selvittämässä lapsensa sukupuolen. Ja aina on kuulemma mennyt oikein.

ap

Vierailija
5/16 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei edes vyöhyketerapeutit osaa sanoa mihin se hoito perustuu, joten tuskin kukaan muukaan pystyy sitä kertomaan, miten he sen sukupuolen tietää. Tosin fifti-fiftihän siinä ne tsäänssit on, ja voi olla että vain ne oikein menneet tapaukset viitsitään kertoa eteenpäin.

Vierailija
6/16 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei edes vyöhyketerapeutit osaa sanoa mihin se hoito perustuu, joten tuskin kukaan muukaan pystyy sitä kertomaan, miten he sen sukupuolen tietää. Tosin fifti-fiftihän siinä ne tsäänssit on, ja voi olla että vain ne oikein menneet tapaukset viitsitään kertoa eteenpäin.

että sukupuolesta on raskauden tietyssä vaiheessa (olikohan alkupuoli) jokin merkki korvassa. Jos se on oikeassa, kyse on pojasta, jos vasemassa kyse on tytöstä. Tai sitten just päinvastoin. En enää muista, kun puhuttiin asiasta kavereitten kanssa joskus 2 vuotta sitten... Koko raskausaikaa tuota merkkiä ei kuitenkaan ole, vaan vain osan ajan.

ap

Vierailija
7/16 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sukupuolesta on raskauden tietyssä vaiheessa (olikohan alkupuoli) jokin merkki korvassa. Jos se on oikeassa, kyse on pojasta, jos vasemassa kyse on tytöstä. Tai sitten just päinvastoin. En enää muista, kun puhuttiin asiasta kavereitten kanssa joskus 2 vuotta sitten... Koko raskausaikaa tuota merkkiä ei kuitenkaan ole, vaan vain osan ajan.

ap

Käytän aina homeopaattia ja vyöhyketerepiaa kaikkiin vaivoihin jos ne ei auta niin sitten menen lääkäriin.

Tämä homeopaatti lukee aina korvan heijasteista että mitä on vialla kehossa. Aina on osunut oikeaan ja yleensä vielä kertoo paljon muuta kuin olen tajunnut kysyäkään. Ja ainakin tähän mennessä olen ollut todella tyytyväinen saamaani hoitoon ja lääkäriin asti ei ole tarvinnut mennä kertaakaan sen jälkeen kun olen alkanut tällä homeopaatilla käydä.

Lapsen sukupuolen ennustamisesta ei ole omakohtaisia kokemuksia, en ole raskaana ollut kolmeen vuoteen.

Vierailija
8/16 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se niiden kohdalla voisi olla psykologista?

Vierailija
9/16 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten hoidon teho on todettu? Rauhoittuvatko ne tassujen hieronnasta vain ylipäätään huomiosta ja hoivasta?

Vierailija
10/16 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten hoidon teho on todettu? Rauhoittuvatko ne tassujen hieronnasta vain ylipäätään huomiosta ja hoivasta?

Se jalkapohjan keskiosahan on mahakipuisella vauvalla kova. Sitä hieromalla helpotetaan mahakipuja. Tuskin niin pieni lapsi ymmärtää tuollaista psykologista auttamista, vai?

Vierailija
11/16 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Käytän aina homeopaattia ja vyöhyketerepiaa kaikkiin vaivoihin jos ne ei auta niin sitten menen lääkäriin.

Tämä homeopaatti lukee aina korvan heijasteista että mitä on vialla kehossa. Aina on osunut oikeaan ja yleensä vielä kertoo paljon muuta kuin olen tajunnut kysyäkään. Ja ainakin tähän mennessä olen ollut todella tyytyväinen saamaani hoitoon ja lääkäriin asti ei ole tarvinnut mennä kertaakaan sen jälkeen kun olen alkanut tällä homeopaatilla käydä.

Lapsen sukupuolen ennustamisesta ei ole omakohtaisia kokemuksia, en ole raskaana ollut kolmeen vuoteen.

Se toimii jopa eläimillä.

Eläimillä ei voi olla kyse lumevaikutuksestakaan. Kun annan koiralle joka sekoaa kiimaisten narttujen hajusta, ei syö, kulkee vaan ja vinkuu, homeopaattista Cantharista D-12 ja sen jälkeen se lopettaa tuon 15 minuutissa.

Vierailija
12/16 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten on mahdollista, että vyöhyketerapeutti voi tietää, onko raskaana olevan mahassa tyttö vai poika? Muuttuuko sukupuoli psykologisen vaikutuksen takia?

Mua ei henkilökohtaisesti kiinnosta ollenkaan mitä kyseiset tahot on mieltä ns. vaihtoehtohoidoista. Totta kai joukkoon mahtuu vaikka kuinka paljon ja minkälaista jengiä tahansa. Mutta ei ihmiset noiden hoitojen pariin hakeutuisi, jos niistä ei koskaan mitään apua saisi.

Mä olen käynyt hoidattamassa yhden lapsen koliikin, ja toimi. Itse olen käynyt kohta kaksi vuotta, ja vaikutukset on olleet aika jännät. Itse siihen ongelmaan, mihin olen apua hakenut, koen saaneeni hyvin vähän apua. MUTTA tässä sivussa on tapahtunut kaikenlaista, kuten tupakointi loppui niin, että en voi enää edes kuvitella tupakoivani. Myös 20 vuotta kestänyt akneni on hävinnyt. Monet pienemmät ja paikallisemmat vaivat on hävinneet kerran parin aktiivisella hoidolla.

Puhumattakaan paljosta henkisellä puolella tapahtuneesta.

Mulle on käytännössä ihan sama, mikä se mekanismi on , jolla nämä asiat ovat tapahtuneet. Enemmän mua jotenkin säälittää ihmiset, jotka omassa jääräpäisyydessään eivät koskaan voi jotain edes kokeilla ihan vain siksi, että sitä ei voi heidän hyväksymillä mittareillaan mitata.

Vierailija
13/16 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä että mua hoitava refleksologi tietää jos mulla on kuukautiset tai niska jumissa tai maha sekaisin.

Siis vain jalkoja käsittelemällä.

Ja mitä psykologiaa se on että sanoo pian käsittelevänsä vatsan ja suoliston aluetta ja saakin vatsan kurnimaan?

Vierailija
14/16 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei henkilökohtaisesti kiinnosta ollenkaan mitä kyseiset tahot on mieltä ns. vaihtoehtohoidoista. Totta kai joukkoon mahtuu vaikka kuinka paljon ja minkälaista jengiä tahansa. Mutta ei ihmiset noiden hoitojen pariin hakeutuisi, jos niistä ei koskaan mitään apua saisi.

Mä olen käynyt hoidattamassa yhden lapsen koliikin, ja toimi. Itse olen käynyt kohta kaksi vuotta, ja vaikutukset on olleet aika jännät. Itse siihen ongelmaan, mihin olen apua hakenut, koen saaneeni hyvin vähän apua. MUTTA tässä sivussa on tapahtunut kaikenlaista, kuten tupakointi loppui niin, että en voi enää edes kuvitella tupakoivani. Myös 20 vuotta kestänyt akneni on hävinnyt. Monet pienemmät ja paikallisemmat vaivat on hävinneet kerran parin aktiivisella hoidolla.

Puhumattakaan paljosta henkisellä puolella tapahtuneesta.

Mulle on käytännössä ihan sama, mikä se mekanismi on , jolla nämä asiat ovat tapahtuneet. Enemmän mua jotenkin säälittää ihmiset, jotka omassa jääräpäisyydessään eivät koskaan voi jotain edes kokeilla ihan vain siksi, että sitä ei voi heidän hyväksymillä mittareillaan mitata.

kuin ns. vaihtoehtohoitoihin.

Jos ne eivät toimi toivotulla tavalla ja siten, miten niistä on luvattu, ovatko ne siis myös hörhöhoitoja?

Vierailija
15/16 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo minun tuttuni sanoivat,että sukupuolesta on raskauden tietyssä vaiheessa (olikohan alkupuoli) jokin merkki korvassa. Jos se on oikeassa, kyse on pojasta, jos vasemassa kyse on tytöstä. Tai sitten just päinvastoin. En enää muista, kun puhuttiin asiasta kavereitten kanssa joskus 2 vuotta sitten... Koko raskausaikaa tuota merkkiä ei kuitenkaan ole, vaan vain osan ajan.

ap

Voi luoja...

Ajattele nyt itsekin - miten muka lapsen sukupuoli voisi tuntua äidin korvassa osan aikaa raskautta!

Vierailija
16/16 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän koliikkiin auttaa sekin kun vauvaa käsittelee ja pyörittelee hoitopöydällä, kaasut lähtee suolenmutkista etenemään. Pelkkä jalkapohjahieronta sen sijaan ei pistä suolta liikkeelle paitsi kun siinä loppuvaiheen käsittelyssä rusvotaan ronskisti pulikalla jalkapohjaa ja kantapäitä, niin silloinhan sitä kiemurtelee ja sätkii (ainakin minä) ja ei ihme että maha alkaa kurista.

Ja on ymmärrettävää että kun ihminen pitkään käsittelee vaikeita asioita ja hakeutuu hoitoihin ja keskustelee ihmisten kanssa niin tapahtuu kehitystä ja muutosta. Mutta se ei johdu siitä, että pikkuvarvasta nipistetään tai kantapäätä rusvotaan pulikalla, tai sievästi käsinkirjoitetulla etiketillä varustetusta pullosta tiputtelee vettä suuhun, vaan siitä kokonaisuudesta kun tuntuu, että joku välittää ja hoitaa.