Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salaileteko sitä, että kirjoitatte tänne?

Vierailija
09.04.2011 |

Miksi ihmeessä?

Itse ainakin juttelen ihan avoimesti tuttaville palstan pulinoista. Luen kommenttejanne ääneen miehelle tai teineille ja nauran joskus ääneen. Tiedän itsekin monia, jotka käyvät täällä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taasko se naputtelee siellä akkain sivuilla :))

Vierailija
2/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhdeltä toiselta palstalta tunnistanut työkaverin.

Toisen työkaverin kanssa aloimme kerran kahvitunnilla keskustella eräästä palstalla vastikään puidusta aiheesta ja tajusimme yhtäkkiä molemmat lukeneemme/keskustelleemme samasta aiheesta täällä, samoin sanavalinnoin :) Oltiin molemmat vähän posket punaisina sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut täältä tosi hyviä neuvoja ja tietty joskus satuttavaa arvosteluakin. Provoa on huudeltu usein juuri silloin kun olen päättänyt et kerron jostain tapahtuneesta mahdollisen tunnistamisen uhallakin :D. Kerran lähiystävä tunnisti mut ja soitti et hullu, äkkiä se kuva pois sieltä ;).

Vierailija
4/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kirjoitan tänne tosielämän juttuja, joita en voi muualla pohdiskella.

Vierailija
5/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheltäni en. Toisinaan nauretaan yhdessä teidän jutuille ;)

Vierailija
6/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipäitä ja hulluja on toki joukossa, mut vähemmistönä. Oon viihtynyt täällä jo liian kauan, yli vuosikymmenen.

Vierailija
7/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän kyllä palstasta mutta ihan sen takia en kerro kaikille että voi purkautua tänne vähän tarkemminkin asioista ilman että helposti tunnistetaan. Miehelle olen toki kertonut täällä käyväni ja näkeehän se, ja parhaalle ystävälleni mutta hänelle kerron muutenkin kaikki joten ei haittaa vaikka tunnistaisi. Hän on muuten lapseton 18v joka käy täällä välistä siksi kun minä hänet tänne ohjasin. :D

Vierailija
8/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

salaile niiltä, joista tiedän että eivät käy täällä. :) Mut monet kaverini käyvät täällä myös, ja heidän kanssaan en keskustele nettipalstoista juurikaan. Syynä se, että en halua että netin keskustelukulttuuri - ja aiheet siirtyy tosielämään, koska ne ei yleensä ole kovin tärkeitä aiheita mut netin vuoksi tosi latautuneita ja niin värittyneitä että niistä puhuminen voi loukata jotakuta (esimerkiksi imetys/kestovaipat ym). En halua ottaa sitä riskiä, että joku on pahoittanut mielensä netin keskusteluista ja luulee oikeasti, että ihmiset on irl niin mustavalkoisia.

Aivan kuten jonkun muunkin mies, niin omakin mieheni kiusaa minua aina siitä, että olen täällä venymässä. ;) Mut tämä vaan on paras keskustelupalsta - vilkas ja aiheita on laidasta laitaan.

Vierailija
9/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistan käyntini historiasta.

Vierailija
10/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistan käyntini historiasta.

Vierailija
11/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tyhjennän sivuhistoriani ja silti jälki jää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi