Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äh, harmittaa.. naapurin mamma vihottelee :/

Vierailija
09.04.2011 |

Älyttömän mukava 4-lapsinen perhe, vanhin on poika ja kolme muuta tyttöjä. Äiti ja isä tosi kivoja ihmisiä, aina ollaan höpötelty pihalla pitkät tovit (no äidin kanssa lähinnä, isää ei juuri tossa näy). Mä oon yh ja lapseni on noiden pojan kaveri, saman ikäisiä ja synkkaa tosi hyvin.

Nyt sitten muutama kuukausi sitten, kun kutsuttiin tuo naapurin poika synttäreille, niin isä ohimennen kysäsi pihalla että oisko jotain semmosta lahjatoivetta missä olis oikeasti järkeä, ettei turhaa krääsää. Samaan putkeen ehdotti itse, että jos tavaralahjan sijaan ottaisivat mun lapsen mukaan pulkkamäkiretkelle päiväksi, laskettelukeskukseen? Menisi kuulemma siinä samalla kuin omansakin, ja heidänkin lapsi tykkäis. Mun mielestä idea oli tosi kiva ja lapsesta tottakai myös, ja sitten lähettelivät naapuriäidin puhelimesta myöhemmin viestiä jossa oli päivämäärä ja kellonaika yms, että tuo lapsi silloin heille.

NO. Vein sitten, ja vastassa oli tosi vihainen naapurin äiti. Tiuski että tuo ny ku on kerta isännän kanssa sovittu, hän sitte kyllä pitää huolen että ukko saa kuulla tästä. Olin ihan hämilläni että tuota, mitä ihmettä... Kysyin sit että no mihinkäs aikaan tuutte takas, johon vastaus oli että mistäs hän tietää, ei hän oo muksuja mihkää viemässä vaan isäntä, sovi sen kanssa! ... Kiva... mulla ei ole ees isännän puh. numeroa, joten senkin sitten jouduin pyytämään perheen äidiltä joka tuijotti mua ku halpaa makkaraa. Kysyin että tota onks tää nyt ihan ok, että jos tästä on kauheesti vaivaa ni ei tietenkään toteuteta! Rouva sähähti että no ei oo lasten vika, tehään nyt niinku olitTE suunnitellu. Släm ovi kiinni.

Hitto että tuli paska fiilis. Mä olin ihan siinä luulossa että idea oli jotenki noiden yhteinen, ja ilmeisesti ei sit ollut :/ Sen jälkeen isäntä hädin tuskin tervehtiny pihalla, ja emäntä hyvin etäisesti nyökkää. En tajua. Ihan ku oisin tehnyt jotain väärää, enkä kuitenkaan ole. Enkä tiedä miten pattia lähtis puhkomaankaan. Murjotetaan sitte stana. Tosi kurjaa!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rumaa käytöstä eukolta.

Vierailija
2/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaikka yh olenkin niin mulla on miesystävä, jota tapailen kylläkin melko hissukseen, moni ei tiedä edes. Mutta siis tässä ei tod oo mitään sellasta taustaa, että oisin yrittäny pokailla naapurin isää tai mitään semmosta, vaan ihan tosiaan naapureina on juteltu se vähä mitä ollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko sille rouvalle mennä sanomaan, että luulitte heidän yhdessä sopineen siitä että sun lapsesi lähtee mukaan? Tosi kummallista käytöstä aikuiselta ihmiseltä tuollainen "olen vihainen, mutten kerro syytä"- meininki.

Vierailija
4/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAi sitten niillä oli ollut ihan oma riitansa ennen pulkkamäkipäivää joka olisi peruttu jos ei olisi sovittu teidän kanssa siitä.

Veikkaan, että naapurin miehen tervehtimättömyys johtuu lähinnä siitä, että sitä 1) hävettää vaimonsa käytös jatai siitä että 2) mustasukkaisuus pahenee ja kotona odottaa riita, jos juttelee julkisesti sun kanssa.

Antakaa lasten leikkiä pihalla keskenään, mutta älkää enää ottako yhteyttä itse perheeseen. Pitkäkää etäisyys, koska sitä tämä naapurin äiti näyttää haluavan.

Vierailija
5/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toteuttamiseksi!

T: se naapurin vihoitteleva mamma

P.S. Ei ollu kovin kiva kun täällä siitä julkisesti kerroit

Vierailija
6/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toteuttamiseksi! T: se naapurin vihoitteleva mamma P.S. Ei ollu kovin kiva kun täällä siitä julkisesti kerroit

Vierailija
7/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toteuttamiseksi! T: se naapurin vihoitteleva mamma P.S. Ei ollu kovin kiva kun täällä siitä julkisesti kerroit

Ei selviä edes, mistä päin Suomea.

Vierailija
8/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyttömän mukava 4-lapsinen perhe, vanhin on poika ja kolme muuta tyttöjä. Äiti ja isä tosi kivoja ihmisiä, aina ollaan höpötelty pihalla pitkät tovit (no äidin kanssa lähinnä, isää ei juuri tossa näy). Mä oon yh ja lapseni on noiden pojan kaveri, saman ikäisiä ja synkkaa tosi hyvin.

Nyt sitten muutama kuukausi sitten, kun kutsuttiin tuo naapurin poika synttäreille, niin isä ohimennen kysäsi pihalla että oisko jotain semmosta lahjatoivetta missä olis oikeasti järkeä, ettei turhaa krääsää. Samaan putkeen ehdotti itse, että jos tavaralahjan sijaan ottaisivat mun lapsen mukaan pulkkamäkiretkelle päiväksi, laskettelukeskukseen? Menisi kuulemma siinä samalla kuin omansakin, ja heidänkin lapsi tykkäis. Mun mielestä idea oli tosi kiva ja lapsesta tottakai myös, ja sitten lähettelivät naapuriäidin puhelimesta myöhemmin viestiä jossa oli päivämäärä ja kellonaika yms, että tuo lapsi silloin heille.

NO. Vein sitten, ja vastassa oli tosi vihainen naapurin äiti. Tiuski että tuo ny ku on kerta isännän kanssa sovittu, hän sitte kyllä pitää huolen että ukko saa kuulla tästä. Olin ihan hämilläni että tuota, mitä ihmettä... Kysyin sit että no mihinkäs aikaan tuutte takas, johon vastaus oli että mistäs hän tietää, ei hän oo muksuja mihkää viemässä vaan isäntä, sovi sen kanssa! ... Kiva... mulla ei ole ees isännän puh. numeroa, joten senkin sitten jouduin pyytämään perheen äidiltä joka tuijotti mua ku halpaa makkaraa. Kysyin että tota onks tää nyt ihan ok, että jos tästä on kauheesti vaivaa ni ei tietenkään toteuteta! Rouva sähähti että no ei oo lasten vika, tehään nyt niinku olitTE suunnitellu. Släm ovi kiinni.

Hitto että tuli paska fiilis. Mä olin ihan siinä luulossa että idea oli jotenki noiden yhteinen, ja ilmeisesti ei sit ollut :/ Sen jälkeen isäntä hädin tuskin tervehtiny pihalla, ja emäntä hyvin etäisesti nyökkää. En tajua. Ihan ku oisin tehnyt jotain väärää, enkä kuitenkaan ole. Enkä tiedä miten pattia lähtis puhkomaankaan. Murjotetaan sitte stana. Tosi kurjaa!

No jo on törkeää käytöstä.

Jos kerran on sovittu, niin ikinä ei pidä alkaa vittuilemaan.

Vierailija
9/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitäs väliä olis vaikka tunnistais. Palatkaa hyvät ihmiset vanhaan mukavaan suhteeseenne. kukaan ei varmaan ole niin suurta vahinkoa kärsinyt, ettei se mahdollista olisi. :)

Vierailija
10/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiuskia a)ap:lle, joka oli täysin tietämätön tilanteesta, hänhän tuli vain harhaanjohdetuksi 2) täälläkin tiuskit, miksi? Ei sinua ole mitenkään identifioitu, mutta kiukuttelu taitaa olla paha tapasi. Jos olisit järkevämpi kuin hömelö mutta kenties hyvää tarkoittanut miehesi, niin sovi asia ap:n kanssa. Kauniisti, sillä huonosti olet käyttäytynyt.

Vierailija
11/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli vaikka paha riita menossa ja nyt niitä hävettää kun sinäkin jouduit siihen osalliseksi. Jatka vaan samaan malliin kuin ennenkin, ihan kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi