Lohtusyömistä?? Mitäs herkkuja hakis kaupasta tähän ketutukseen?
Vinkkejä, reseptejä, jotain?? Suolasta ja makeaa, kiits..Ja kaloreista viis tänään.
Kommentit (8)
Mitäs tossa carte dorin jädessä on? Keksinmuruja? jotain muuta..?? Lisää ihania vinkkejä otetaan ilolla vastaan
Ruuaksi jotain kermaista pastaa tms. Tahi pitsaa.
Jäätelö on kans tosi lohdukasta, cartedoorin (heh) mascarponejäätelö on kans huippuhyvää.
Suolaiseen naposteluun paahdettuja pähkinöitä ja manteleita. Maybe popcornia. Dippailtavaa.
Vuokraa leffoja.
Oijoi, pääsispä itekin nauttimaan lohtupäivästä...
kermavaahtoa ja paseerattuja pakastevadelmia.kanakormaa ja valkosipulinaania.
Jos ap haluaa kivaa lohtusyömistä (kaloreista viis - ja hei muuten, ei yhden päivän syöpöttelyllä kukaan liho jos sitten heti vetää takaisin normaaliin seuraavana päivänä) niin miksi ihmeessä ehdotatte jotain porkkanoita ja kevyttuotteita.
Ap, nyt ihan radikaali linja. Kaupasta suolaista:
- sipsejä tai kuorrutettuja suolapähkinöitä
- itse tekisin omatekemän pizzan pienoiskoossa (jos et tee itse niin hae valmis) tai hakisin ravintolasta jonkun hervottoman hyvän annoksen (Fajitakset tms)
Makeaa:
- irtareita tai suklaata
- muffinsseja tai pikkudonitseja
- kunnon kermajäätelöä
Juomaksi tietenkin limua ja/tai siideriä, mikä tilanne nyt sitten onkin.
Ehkä joku toinen kerta sitten..tänään taidan hakea sitä jäätelöä, jos tuosta kylän pikkukaupasta jotain erikoisempaa löytyis. Suolainen on vielä hakusessa. Harmittaa kun mulla oli kerran yks aivan ihana piirakkaohje, johon tuli pohjaankin juustoraastetta ja sitten täytteeseen paljon sipulia, pekonia, juustoja, kermaa... vaan kun oon hukannu sen ohjeen enkä löydä mistään. Pitsa ei oikein innosta, en kauheesti välitä siitä. Pasta ei houkuttele, en tykkää siitä mauttomasta mössöstä. Siis itse pastasta. Pähkinöitä vois ostaa, mutta lisää suolaisen herkun vinkkejä otetaan vastaan?
suklaassahan on niitä jotain juttuja mistä tulee hyväle mielelle?
Ihan taivaallista! :)