Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lupauduin lapsenvahdiksi lauantaina ja olen ihan rättipoikkiväsynyt viikosta jo nyt.

Vierailija
07.04.2011 |

En voi peruakaan, pakko vaan jaksaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko vaan jaksaa...

Vierailija
2/6 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ajatus ajamisesta (180 km/ suunta) jo väsyttää.... ap, omat lapset onneksi saa jäädä kotiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on muutaman kerran käynyt niin, että joku sukulainen/ystävä on viime hetkellä perunut sovitun hoitovuoron jollain epämääräisellä syyllä, ja sitten onkin ollut kiva yrittää järkätä tunnissa hoitajaa mun työvuoron ajaksi. Itse en ikinä kehtaisi perua, ellei nyt ihan olisi pää kainalossa.

Vierailija
4/6 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ajatus ajamisesta (180 km/ suunta) jo väsyttää.... ap, omat lapset onneksi saa jäädä kotiin

Noin pitkän matkan päähän, ja vielä ilman omia lapsia. Jos meille tulee yökylähoitoon, se on ok, menee siinä joukon jatkona. Mutta en kyllä olisi perheestä erossa, toisten lapsia hoitamassa, eri asia jos ns omaa rentoutumisaikaa viettämässä.

Vierailija
5/6 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensi vkl:na, kun en ole pitänyt vapaapäivää yli kahteen viikkoon. Ja heille peruminen olisi katastrofi, eivät mitenkään saa kahta alle vuoden ikäistä lasta hoitoon, eivätkä uskaltaisikaan mihin vaan laittaa. ap

Vierailija
6/6 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin pitkän matkan päähän, ja vielä ilman omia lapsia. Jos meille tulee yökylähoitoon, se on ok, menee siinä joukon jatkona. Mutta en kyllä olisi perheestä erossa, toisten lapsia hoitamassa, eri asia jos ns omaa rentoutumisaikaa viettämässä.

ap, mulla on auttamisenhalu, ilmeisesti sisäsyntyinen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi