Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinkaoi kohan kauan menee et toi ukko tajuu et lapset valvoo? veikkauksia?

Vierailija
07.04.2011 |

Äsken syötin iltapuuron kuopukselle. Esikoinen jo sängyssä kun osaa mennä sinne ihan itse (hyvät yöt kävin toivottamassa.) Mut tää taapero vilistää täällä vauhti päällä. En vaan nyt enää jaksa. Aina kaikki iltahommat kasaantuu mun harteille, ukko istuu vaan koneella. kärsiiköhän taapro jos sen antaa valvoa liian pitkään.. ahdistaa, ei jaksa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jättää lapsen leikkimään.

Vierailija
2/8 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

=(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopulta sitten otin eron

Vierailija
4/8 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on tottunut siihen, että sinä hoidat lapset nukkkumaan. Luultavasti ei ole edes tajunnut mitä kello on...

Vierailija
5/8 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkumaan, kysy aamulla ukolta kuinka kävi? Oikeasti, miksi sinä aina hoidat kaiken? Täällä aina väitetään, että miehet on niin tyhmiä, että ne ei tajuu. Entä jos ne on fiksuja/laiskoja, että ottavat oman aikansa, kun kerran tarjotaan?

Vierailija
6/8 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sänkyyn. Ei vissiin kestänyt kuunnella sen itkua ja vikinää.

Vierailija
7/8 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin veikannut että mies kohta sanoo sinulle että miksi ihmeessä et ole laittanut lasta sänkyyn ja käskenyt laittamaan.

Vierailija
8/8 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mä en jaksa kokoajan käskyttää sitä kun on lapsetkin "käskytettävänä".Aikuisen ihmisen luulis tajuavan ilman sanomistakin mitä pitää tehdä. Luulis et tajuu oikeesti et en enää jaksa. Huomenna aamulla aion jäädä vaan sänkyyn, katsotaan millon tajuu et lapsi tarvii aamupalaa ym. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän