Omistatko nomination -koruja?
Itse en omista, mutta ostelen lahjaksi niitä paloja..
Kommentit (24)
lahjaksi saadut. Saavat niihin paloja ja ostan itse paloja lahjaksi.
Eikä kukaan ystävänikään omista. Töissä yhdellä 40+ kahden erinomaisen tenavan äidillä on. Ja kaikki kuulemme siitä tyhmästä korusta melkein päivittäin...
Exä näkyi saaneen lahjaksi, koetin olla nauramatta
ei ole pelkkä nuorten juttu, niillä paloilla saa siihen omanlaisensa ilmeen. Hyvin erinäköinen minun koruni kuin esim. teini-ikäisen tyttäreni:) Itse sain koruni anopilta joululahjaksi ja hän on siihen sitten palojakin ostanut mm. synttärilahjaksi.
Samoin tyttärellä, 8v.
Ja pojalle, 10 v ostin nimpparilahjaksi.
ei ole pelkkä nuorten juttu, niillä paloilla saa siihen omanlaisensa ilmeen.
Ja sä todella siis kuvittelet, että joku katsoo tarkemmin niitä sun paloja ja sitä "omanlaista ilmettä"?
Ihan samalta se näyttää kaikkien käytössä, sori vaan...
ja mä tykkään siitä tosi paljon. Ja annan paloja myös lahjaksi.
minä olen ne lahjaksi saanut ja niillä on tunnearvoa:) On mm. onnenapila, horoskooppimerkki, sydän... minulle tärkeä ihminen on ostaessaan ajatellut juuri minua, se merkitsee. kyllä esim. minun pojan koru näyttääkin erilaiselta vaikka sitä ei niin katsosikaan tarkkaan, on mm. pääkalloja...tai tyttärellä muumeja...
Aikamonella kaupanmyyjälläkin muuten olen nominationin nähnyt ja kyllä sen näkee siinä niin läheltä että eroja on.
En oikein pidä kantikkuusta enkä metallin väristä.
Mutta ideana kiva, että voi kerätä haluamiaan paloja, joilla on merkitys.
kantikkuudesta, neliskulmaisista paloista siis.
ja aina juhlapäivinä saa pelätä että joku tolvana sellasen ostais lahjaks
en siis pidä niistä yhtään, tosi mauttomia
Kertaakaan en ole pitänyt.
11v. siskollani on
kanssa kauhulla pelkään, että joku erehtyy ostamaan lahjaksi. Vaan eiköhän oo jo pahin trendikausi ohi, tuskin niitä enää tarvii pelätä.
lapsilla on. haluaisin kyllä itsekin, mutta kerätään nyt noi lasten korut täyteen.
Minäkään en tykkää.