Onko kukaan kokeillu Clip-on-otsahiuksia?
http://www.charmhair.fi/Clip-on-otsahiukset
Mua huvittaisia kokeilla otsista mutta en haluaisi leikata hiuksiani, jos otsis ei sovikkaan.
Kommentit (2)
kyseinen otsis oli ostettu glitteristä joten ei mikään paras versio ehkä mutta kyllä se jotenkin toimi. oli tosi hieno varsinkin kun oli hiukset ponnarilla, sain paljon kehuja ja ei kyllä ketään uskonut että ei ole aito :D ainoa mikä omasta mielestäni siinä oli kun tekokuitua olivat ne hiukset niin ei niitä voinut muotoilla esim suoristusraudalla vaan pelkästään vedellä ja sitten aavistuksen liian kiiltävät, valokuvissa ainakin ja sitten ne vähän niinsanotusti kasaantuivat sellaisiksi osioiksi, että piti aina välillä sukia paikoilleen. mutta kannattaa ehdottomasti testata, itselläni myös ei otsalla niin paksusti hiuksia että raaskisin leikata ja kun aina pelkona että ei tykkäisikään yms. mutta tuo ei ole niin iso sijoitus ja ainakin mun kohdalla toimi ja sai vaihdettua tyyliä.
btw sitten tuulisella säällä ei kannata välttämättä laittaa päähänsä :D joutuu pitämään tukastaan kiinni ettei nouse pystyyn tämä vekotin!
ja niissä on takana ihan nipsukiinnitys joten helppo laittaa. ja ainakin mulla oli sen verran pitkä se otsis että sai laittaa melko korkeallekin päähän ettei ihan etummaisiin tarvitse kiinnittää
käyttää, jolla erityisen ohuet otsahiukset?