Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pirkanmaalaiset! äänestitkö viime vaaleissa Tiuraa? Entä nyt?

Vierailija
07.04.2011 |

Kiinnostaa kovin tietää, millaiset ihmiset äänestävät sitä vastenmielistä kieroilijaa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen mies oli taannoin Voimalassa, ja vaikutti oikein fiksulta. Rakkaus on sokea?

Vierailija
2/13 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä tule koskaan äänestämään. Todella vastenmielisen oloinen ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ikinä tulisi äänestämään. Ylimielisen, silti yksinkertaisen oloinen ihminen. Eikä se "raskas prosessi" -video ainakaan kumonnut tätä kuvaa! :D

Olen jutellut hänen kanssaan myös henkilökohtaisesti joskus vuosia sitten, ja ylimielinen oli silloinkin. En pitänyt eikä myöskään aja asioita, jotka ovat minulle tärkeitä; valintani ei siis ole pelkästään henkilökohtaisiin syihin perustuva.

Vierailija
4/13 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiuraa äänestämässä?

Vierailija
5/13 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo äänestänyt Tiuraa ennakkoon? Toivottavasti ei...

Vierailija
6/13 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en enää.

Vierailija
7/13 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon hartaasti, ettei häntä valita...

Vierailija
8/13 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kampanja meneillään, mutta multa ei saa ääntä... Eikä monelta tutultakaan. Täällä Tiuran kotiseudulla tuntuisi uskoa edelleen riittävän. Ainakin siihen perustuen kuinka monta ihmistä halaa tullessaan johonkin yleisötapahtumaan! Mummelit ja papat ovat tohkeissaan... Nuoren koulutetun naisen luulisi vetoavan nuoriin, mutta täällä on pappaosaston ikisuosikki.

Vierailija
9/13 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen Tiuran "raskas prosessi" -haastattelun, oliko sitä käsitelty jotenkin? Eihän se vastaillu kysymyksiin ollenkaan, toisti vaan samaa koko ajan :D Voi apua,jos se on oikeesti tollanen.

t. tietämätön

Vierailija
10/13 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta hyvältä tyypiltä ja puolue sellainen, mille en ääntäni antaisi.

Vierailija
11/13 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä tule koskaan äänestämään. Todella vastenmielisen oloinen ihminen.

Vierailija
12/13 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedä mistään mitään, ei kiinnosta opetella ja lehtitietojen mukaan livistelee aina kokouksistakin kesken, "kun on kiire". Kukaan ei vaan tiedä, mihin se kiire on. Tietysti kokoukset on kyllä tylsiä... pitäisi jaksaa perehtyä asioihin.

Olen Pirkanmaalta ja en tosiaan ole äänestänyt koskaan. Joskus vuosia sitten olin kiinnostunut hänestä, mutta tutuilta kuullut kokemukset antoivat tosi huonon kuvan. Kerran itse päädyin juttusille ja se on oikeasti yksinkertainen... Kymmenien poliitikkojen tapaamisten jälkeen voi ekan kerran sanoa, että joku on oikeasti tietämätön. Yleensä ne osaa sentään jotenkin näppärästi vastata kaikkeen.

Vierailija
13/13 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu ja yritteliäs!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän