Shoppailusta, Hulluista Päivistä ja shoppailuelämyksestä:
Olen kotiäiti ja minulla on harvoin omaa aikaa. Kun pääsen kaupungille shoppailemaan (joka siis tapahtuu harvoin), nautin siitä kun on tilaa ympärillä. Kauppakeskuksessa saa rauhassa hypistellä ihania vaatteita ja mennä sitten syömään leivos puolityhjään kahvilaan. Tästä shoppailuelämyksestä olen valmis maksamaan, vaikka esim. Hulluilta Päiviltä voisi saada jonkun tuotteen muutamalla eurolla edullisemmin. Minulle vain merkkaa se ostoskokemus niin paljon. Siksi kierrän HP:t kaukaa, en halua enkä pysty menemään sinne ryysikseen. Ymmärrän kyllä heitäkin, jotka siellä käyvät.
Kommentit (5)
Hullarit jää väliin, erehdyin jo kerran tänä keväänä menemään lastenvaateliikkeen ysmyyn, ensimmäinen ja viimeinen kerta niiden hullujen keskellä (mammat huusivat ja repivät vaatteita rekeistä ja tunkivat kasseihin minkä ehtivät). En suosittele tervejärkisille, siellä ei montaa minuuttia kestänyt olla.
En ole ikinä käynyt... =D
Ja mä en edes ymmärrä mitä nautinnollista noissa päivissä pitäisi olla. Se ei oo mitään muuta kuin kidutusta.
Mä käyn kaupungilla yleensä keskiviikkoisin, jos on tarvetta ostaa vaatteita. Keskellä viikkoa on kaikkein hiljaisinta ja väljintä. Mieluiten en kävisi lainkaan, mutta niin kuin jokainen tietää, niin lapset tarvii aika usein suurempaa vaatetta. Ja tietysti itsekin on pyrittävä näyttämään kutakuinkin asialliselta. Joten pakkohan tuota shoppailua on jossain määrin harrastaa.
Olen töissä normaalin virka-ajan ja käytännössä koskaan ei kaupoissa ole kovin hiljaista ja rauhallista. En pidä shoppailusta. Ostan vain pakolliset ja aina kaikessa rauhassa nettikaupoista jos voin.
tosiaan oikeasti, täysjärkiset välttäkää ysmyjä! Joillakin oli lapsetkin siellä mukana ja yksikin äiti huusi pissahätää valittaneelle lapselle, että pissa ei nyt tule housuun, äiti katsoo näitä mekkoja!
Joillekin ne vaatteet tuntuivat olevan elämän tärkein asia, en sitten tiedä olivatko keräämässä myytävää huutikseen, kun tuotteet olivat vähintään 50% alennuksessa ja ostosmäärät olivat järjettömän suuria.
viihdyn paremmin väljemmissä kaupoissa, vaikka sitten kalliimpien tuotteiden keskellä. Eipä tule tehtyä kalliita heräteostoksia. Kahvilassa on myös kiva istua ihan rauhassa, eikä hirveän kiireen keskellä niin, että kymmenen ihmistä ympärillä vaanii koska saan kahvikuppini tyhjäksi, että voivat vallata pöydän.
Hullarit jää väliin, erehdyin jo kerran tänä keväänä menemään lastenvaateliikkeen ysmyyn, ensimmäinen ja viimeinen kerta niiden hullujen keskellä (mammat huusivat ja repivät vaatteita rekeistä ja tunkivat kasseihin minkä ehtivät). En suosittele tervejärkisille, siellä ei montaa minuuttia kestänyt olla.