Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä aion äänestää Kristillisiä. Muita?

Vierailija
06.04.2011 |

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todellakaan.

Vierailija
2/26 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hyvä, että eri uskonnot ja kulttuurit sekoittuvat, kuka väittää, että olisi? Ongelmia jopa paikassa.

Vierailija
4/26 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tod!! Just kantahämeessä näkyi maikkarilla jonku nuoren raamattuvaaliehdokkaan mtv-mainos jossa teki Putouksesta tutun tuhman viittoman :) OMG

Vierailija
5/26 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hyvä, että eri uskonnot ja kulttuurit sekoittuvat, kuka väittää, että olisi? Ongelmia jopa paikassa.

Vierailija
6/26 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei ole hyvä, että eri uskonnot ja kulttuurit sekoittuvat, kuka väittää, että olisi?"

Olen töissä monikulttuurisessa ja moniuskontoisessa yrityksessä. Virkistävää ja hienoa se vain on, että ei jurpoteta täällä keskenämme. Masentuneet ja ahdasmieliset suomalaiset tarvitsevat vähän revittelyä. Meillä on neljää eri uskontoa töissä ja se on vain mielenkiintoista!

Henkilökohtaisella tasolla mun uskoa ei loukkaa toisten uskonnot. Olen suomalainen sukujuuriltani ja buddhisti.

Se mikä minua loukkaa on kristillisdemokraattien jaottelu arvokkaisiin ja arvottomiin ihmisiin.

Vierailija
7/26 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä keikkunut perussuomalaisten ja kokoomuslaisten välillä. Vaalikoneista ei saa mitään hyötyä. Tänään päädyin että äänestän nuorta kristillisdemokraattinaista.

Vierailija
8/26 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä minua loukkaa on kristillisdemokraattien jaottelu arvokkaisiin ja arvottomiin ihmisiin.

Wallin sanoi hyvin että on se nyt surkuhupaisaa että evlut. kirkon pitää yrittää suojella itseään kristillisdemokraateilta :).

Vierailija
9/26 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä seuraa sotia, väkivaltaa, ymmärtämättömyyttä. Miksi te nuoremmat että mitenkään käsitä, mitä mamujen tänne ottaminen on tehnyt meidän omalle hyvinvoinnille kaikinpuolin?

Suvaitsevainen voi olla kyllä, mutta millä hinnalla? Miksei auteta ihmisiä muilla tavoin, rahallisesti?

Vierailija
10/26 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä puolueesta on aito kristillisyys kaukana, kiitos Räsäsen

Vierailija
11/26 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä seuraa sotia, väkivaltaa, ymmärtämättömyyttä. Miksi te nuoremmat että mitenkään käsitä, mitä mamujen tänne ottaminen on tehnyt meidän omalle hyvinvoinnille kaikinpuolin? Suvaitsevainen voi olla kyllä, mutta millä hinnalla? Miksei auteta ihmisiä muilla tavoin, rahallisesti?

ap. koska uskonto se on mikä määrää moraaliarvot sun muut.

Vierailija
12/26 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te nuoremmat että mitenkään käsitä, mitä mamujen tänne ottaminen on tehnyt meidän omalle hyvinvoinnille kaikinpuolin?

Suomi keikkuu kansainvälisten vertailujen kärjessä.

Vierailija
13/26 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin aina ennenkin. :) Ja mies kans.

Vierailija
14/26 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on ihminen. Uskonto ei minun tapauksessani määritä moraalia.

- se budhisti

Vierailija
15/26 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te nuoremmat että mitenkään käsitä, mitä mamujen tänne ottaminen on tehnyt meidän omalle hyvinvoinnille kaikinpuolin?

Suomi keikkuu kansainvälisten vertailujen kärjessä.

lapsilisiä ei korotettu vuosikymmeniin, lapsiperheitä ei tueta tarpeeksi, vanhukset heitteillä!!!

Eli missä vertailuissa Suomi keikkuu kärjessä??

Vierailija
16/26 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on ihminen. Uskonto ei minun tapauksessani määritä moraalia. - se budhisti

Vierailija
17/26 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli missä vertailuissa Suomi keikkuu kärjessä??

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/Maailman%20onnellisimmat%20maat%20li…

Vierailija
18/26 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010081612198355_uu.shtml

Newsweek: Suomi on maailman paras maa

Vierailija
19/26 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
20/26 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työympäristöstä väitän, että moni suomalainen AMK roikkuu kortistossa, koska ei VIITSI tehdä niitä töitä, jotka ovat matalapalkkaisia, eikä niin kiinnostavia tai kivoja.

Onneksi meillä on mamuja, jotka suostuvat tekemään ns. paskaduuneja ja ylläpitää suomalaisen yhteiskunnan tukipilareita tekemällä työtä ja maksamalla VEROJA!

Miten kukaan kristillinen ihminen voi väittää, että joku ihminen on parempi tai hienompi? KD:t eivät tunnu ymmärtävän ihmisarvoa, humanitäärisiä kriisejä tai edes sitä, että muslimi on yhtä arvokas kuin kristitty kuin budhisti kuin juutalainen tai ateisti tai homo tai transvestiitti tai taolainen?!