Voisitko olla itseäsi kevyemmän miehen kanssa?
Kysymys erityisesti keskikokoisille ja isommille naisille :)
Ja jos et, niin mikset?
Kommentit (15)
Mies lihaksikas ja timmi ja mä lihoin aina välillä ja sitten tunsinkin itseni sotanorsuksi esim. 168/62 kokoisena häneen verrattuna. Hän kun oli 177/62-65
En kai mä nyt lihomiseni takia miehestäni luovu. Ollaan naimisissakin ja lapsia neljä
Ja olenkin, mies on minua pidempi mutta myös laihempi.
tosin painoero taisi olla vain jotain kolmisen kiloa.
Rakastuin hänessä persoonallisuuteen, en tosiaankaan siihen laihuuteen. Kukaan ei ole täydellinen.
Mutta pidän fyysisesti pueleensavetävinä siis noin periaatteessa lihaksikkaita miehiä.
Ja mitään täysin kukkakeppiä en kyllä haluaisi..
Naimisissa kolmatta vuotta, tunteneet olemme kuusi vuotta. En tutustuessamme edes ajatellut sinänsä kokoeroamme, kasvot olivat komeat, silmät ihanat ja luonne mahtava, niin se riitti minulle. Olemme molemmat saman pituisia, mutta mies on jopa 20 kg minua kevyempi. Eli hän on reilun alipainon puolella, minä lievän ylipainon vaikka koko ajan kyllä yritän laihduttaa.
Kun tapasimme mies painoi 59kg ja minä 63. Siitä olemme tasaisesti pullistuneet yhteisen taipaleemme aikana, käsikädessä ja tasatahtia.
Pituuseroa meillä on 3cm. Mies pidempi :)
Onneksi testosteronia riittää kokonaisvarren pienuudesta huolimatta.
Naapureina meillä on pariskunta jossa nainen painaa ainakin 0kg enemmän kuin miehensä ja tuon onnellisempaa paria en ole koskaan tavannut. Heistä huokuu keskinäinen ymmärrys ja huumori!
itse 162cm ja 88kg
mies 180cm ja 80kg
Ja voisi olla sellainen ihan hinteläkin, jos on mua pitempi tai saman mittainen, mutta hintelä ja selkeästi lyhyempi, se tekisi jo tiukkaa.
(naimisiin mennessä miestä n. 25 kg kevyempi, raskauksien väleissä välillä miestä 10 kg painavampi, nyt muutaman kilon kevyempi...)
Olisi vähän turhan pieni tai anorektinen mies kyseessä silloin
T: 56-kiloinen
Tosin tuo lihosi ekana yhteisenä vuonna minusta ohi, ja nyt on jo 15 kg enemmän painoa. Hänelle jäi raskauskilot, minulta lähti! Olemme saman pituisia.
Olisi vähän turhan pieni tai anorektinen mies kyseessä silloin T: 56-kiloinen
eli en haluaisi olla itseani lyhyemman (olen 168 cm) enka myoskaan pidemman mutta laihemman (koska olisi sitten todella laiha mieheksi) miehen kanssa. Eli tuo nykyinen 83 kg mies sopii mulle mainiosti.
Mutta jos mies sekä lyhyempi että laihempi niin en :)