Kuinka saada näkyvyyttä ja lukijoita blogille? :)
Kommentit (49)
Kannattaa myös kerätä sivuilleen seurauspalkkiin (Bloggerissa siis ainakin on suoraan) muita samantapaisia blogeja, niin he näkevät että sinun sivultasi on joku linkittänyt omaan blogiin niin voi ehkä tulla sinunkin lukijaksesi.
Elikkä mun blogi löytyy täältä http://beautifuldreams-papaya.blogspot.com/
tervetuloa. :)
Mainosta blogia kaikilla mahdollisilla keskustelupalstoille tyyliin "löysin kivan blogin, mitä tykkäätte" :)
on vierailla ahkerasti toisten blogeissa ja jättää sinne viestejä, jolloin tulevat katsomaan blogiasi ja sitä kautta kenties mainostavatkin blogiasi.
Ja menkääs nyt kaikki sit kattomaan tota mun blogia :D
Mukava tosiaan et joku kävis lukemassakin, ettei ihan itelleen vaan kirjottelis. :)
ja olisin kommentoinutkin, että ihan mukava blogin alku ja nättejä kuvia, sekä kivat oli messut joo.
Mutta ei ole noita tarvittavia googletilejä yms.
Vaikket arvosteluja pyytänytkään, niin pakko sanoa parista jutusta... Kannattaisi ehkä harkita jotain muuta taustakuvaksi (tai sitten tuo sama kuva yhtenä oikein isona), tuolla transparentilla alueella oleva teksti tulee huonosti luettavaksi. Ja käytä mahdollisimman vähän eri värejä fonteissa ja mahdollisimman vähän eri fontteja. Valkoisella pohjalla oleva osuus oli selkeämpi, mutta hiukan ehkä pienellä fontilla.
Nättejä kuvia ja ihanan siistiä teillä näkyy olevan :)
ja olisin kommentoinutkin, että ihan mukava blogin alku ja nättejä kuvia, sekä kivat oli messut joo. Mutta ei ole noita tarvittavia googletilejä yms.
Saat vaihdettua sen sieltä yläpalkin asetuksista. Vielä päälle laita omavalvonta, niin kivampi lukijoille kommentoida.
Itse en useinkaan kommentoi noita jonne vaaditaan kirjautuminen kun en profiiliani viitsi paljastaa. En ole kyllä anonyymikään, kun linkkaan omaan blogiini.
Mutta siis lukijaystävällisintä on antaa kaikkien kertoa mielipiteensä :) Saahan niitä kommentteja sitten poistettua jos tulee poistettavaa. (Mulle ei ole 4 vuoden aikana tullut yhdenyhtäkään roskapostia tms.)
Vaikket arvosteluja pyytänytkään, niin pakko sanoa parista jutusta... Kannattaisi ehkä harkita jotain muuta taustakuvaksi (tai sitten tuo sama kuva yhtenä oikein isona), tuolla transparentilla alueella oleva teksti tulee huonosti luettavaksi. Ja käytä mahdollisimman vähän eri värejä fonteissa ja mahdollisimman vähän eri fontteja. Valkoisella pohjalla oleva osuus oli selkeämpi, mutta hiukan ehkä pienellä fontilla. Nättejä kuvia ja ihanan siistiä teillä näkyy olevan :)
Sieltä ulkoasuvalikosta. Bloggerkonkari tässä neuvoo pyytämättä :) Kiinnitin itsekin huomion tuohon kun tausta rullaa mukana, häiritsee tuota sun tavoittelemaa seesteisyyttä. Ja se yksi kuva oli vähän liian iso kun tuli ulos postauspalkista, pienennä sitä niin on tasapainoisemman näköinen :) Ei pahalla!
Äläkä käytä niin paljon hymiöitä, niin teksti on jo heti tyylikkäämpää.
Joo, oma tarkoitus olikin saada vaan yksi suuri kuva tuonne taustalle ja sitten selkeä ja yhden koon fontti, mutta jotenkin tuntu vaihtavan tuota fontin koka itsekseen.. :)
Harjoittelua, harjoittelua niin hyvää tulee..
Joo pyysinkin siellä aluksi jo anteeksi mahdollisia kielioppivirheitä, kun en tosiaan mikään äikän ope ole. :D
Joo, oma tarkoitus olikin saada vaan yksi suuri kuva tuonne taustalle ja sitten selkeä ja yhden koon fontti, mutta jotenkin tuntu vaihtavan tuota fontin koka itsekseen.. :) Harjoittelua, harjoittelua niin hyvää tulee.. Joo pyysinkin siellä aluksi jo anteeksi mahdollisia kielioppivirheitä, kun en tosiaan mikään äikän ope ole. :D
Muistaakseni Blogger arpoi jonkun fonttikoon ihan hassuksi, sen takia en ole juuri sitä käyttänytkään itse enkä itse asiassa tykännyt niistä valmiista fonteistakaan, niin olen nuo tiedot syöttänyt käsin koodiin.
En osaa kyllä suoralta kädeltä neuvoa mitä kohtaa muuttaa, kun itse kokeilemalla testailin. Googlella löytää monta koodia...
äläkä käytä keskitettyä asettelua. Tausta on levoton.
Kotibarista kahviblogi kertoo kahviin hurahtaneen kolmekymppisen helsinkiläisen IT-projektipäällikön matkasta kohti täydellistä espressoa. Blogissa käsitellään paljon kahviin liittyviä perusasioita, opitaan kantapään kautta, testataan erilaisia kahviin liittyviä tuotteita ja tarinoita kahvin ääreltä. Kirjoittajan salaisena tavoitteena on mitata omia taitojaan suhteessa ammattilaisiin vielä jonakin päivänä. :)
Oma blogini. Sinne vaan liittyy lukijaksi!
Mielenkiinnosta voisin käydä lukemassa, kiva löytää uusia blogeja. :)