Milloin yleensä voidaan pyytää ylennystä?
Olen työskennellyt samoissa työtehtävissä yli kolme vuotta.
Tässä nykyisessä firmassa vasta 4kk,mutta samoissa tehtävissä.
Milloin olet pyytänyt ylennystä?
Tiedän kyllä perustelut,mutta "onko sopivaa" aikaa?
Kommentit (8)
ja mamma tahtoo ylennyksen!
:=DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
ja jos sellaisia ei jostain syystä pidetä, niin milloin vaan voi pyytää, jos työpaikka on selainen, että siellä voidaan noin vain ylentää tehtävissään, ei esim. tarvitse ensin jonkun "ylemmän" tehtävän vapautua
Olen jo maininnyt työhaastattelussa,että en aio olla tässä tehtävässä kovinkaan kauaa,sanoin haluavani haasteita ja edetä tähän tiettyyn työtehtävään. Tällainen paikka olisikin vapaana,mutta siihen voi hakea myös myöhemmin.
En ole todellakaan vielä tässä vaiheessa pyytämässä ylennystä. Kyllä minä ainakin olen kuullut että myös tähän tehtävään haetaan. Esimerkiksi esimieheni haki tähän tehtävään ilman aiempaa kokemusta.
ap
Kun ollaan virkamiehiä, ylennyksiä ei ole olemassa. Ura kehittyy ainoastaan siten, että haetaan vaativampia ja parempia virkoja. Kilpailu on reilua ja avointa. Paras valitaan.
Kun ollaan virkamiehiä, ylennyksiä ei ole olemassa. Ura kehittyy ainoastaan siten, että haetaan vaativampia ja parempia virkoja. Kilpailu on reilua ja avointa. Paras valitaan.
Jep, joku valitaan ja muut käynnistävät valitusprosessin
Kun huomaat jonkin ongelman, tarjoa siihen ratkaisu.
Ajattele asioita yrityksen ja sen tavoitteiden näkökulmasta - kuinka jokin muutos tai parempi toimintatapa tukee myyntiä/auttaa saavuttamaan tulokset/laskee kustannuksia/tuo positiivista julkisuutta...
Itse toimin näin työpaikalla. Palkkaani nostettiin kolme kertaa 8 kk aikana, ja viimeisen (suurimman) palkankorotuksen yhteydessä muuttuivat myös toimenkuvani ja tittelini.
vaan työnantaja tarjoaa sitä. Ja tottahan siellä pitää myös olla tehtävä johon sut ylennettäisiin. Jos sellaista ei ole, niin se sitten voivoi.
Tiesithän myös sen että ylennykseen ei vaikuta aika jonka olet ollut työssä vaan TYÖN LAATU ja se miten suoriudut tehtävistäsi. Muutenhan kaikki joilla on pitkä ura, olisivat isoja pomoja.