Minulle on tehty sektio synnytyspelon takia. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (8)
koska mulle tehty 3 samasta syystä.
Kipu, jota ei saa lievitettyä. Oma ja lapsen vahingoittuminen. Hallinnan menetys. Se, että kävisi kuin edellisessä synnytyksessä, jolloin lapsen syliin saadessani päällimmäinen tunne oli ilo siitä että se on ohi ja jäin henkiin, ei onni lapsesta.
minulla ei ole mielenterveysongelmia. Synnytystapaa päätettäessä kävin kyllä synnytyspelkopsykologin juttusilla monta kertaa. Muuten olen tasapainoinen ja onnellinen, itseni ja voimavarani hyvin tunteva ihminen.
kommentoin että minullekin on tehty pelkosektio.
Esikoinen syntyi alateitse ja kaikki ei mennytkään kuin strömsössä.
Ei kiitos enää sellaista.
Kuopus syntyi pelkosektiolla ja aivan satavarmasti vaadin tälle tulevallekin pelkosektiota!
kommentoin että minullekin on tehty pelkosektio. Esikoinen syntyi alateitse ja kaikki ei mennytkään kuin strömsössä. Ei kiitos enää sellaista. Kuopus syntyi pelkosektiolla ja aivan satavarmasti vaadin tälle tulevallekin pelkosektiota!
Ihan sama stoori...
Kipu, jota ei saa lievitettyä. Oma ja lapsen vahingoittuminen. Hallinnan menetys. Se, että kävisi kuin edellisessä synnytyksessä, jolloin lapsen syliin saadessani päällimmäinen tunne oli ilo siitä että se on ohi ja jäin henkiin, ei onni lapsesta.
Niin me olemme erilaisia.
ei sektiokaan ole lastenleikkiä. Mutta silti neljästä synnytyksestäni se, joka sattui vähiten.
ap
synnytyksessä?