Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

milloin testaan?

04.04.2011 |

Elikkä haaveissa on ensimmäinen lapsemme. 23.-24.3. bongasin Pregcheck-testillä oviksen. Viivat näkyi kahtena pvänä haaleana ja seuraavina päivinä ne viivat hävis kokonaan. Oletin tuolloin olevan oviksen. Aikasemmin en oo osannu bongata ovista itse, siis kierron pituuden yms. perusteella. Noin vko ovulaation jälkeen alamahassani tuntui nipistelyä (vas. puolella munisten kohalla), rinnat on olleet arat, alamahassa nyt ollut parina päivänä menkkajomotusta. Normaalikierron perusteella kuukautisten pitäs alkaa 9.-10.4.

Missä vaiheessa uskaltasin tehä raskaustestin, että se ois luotettava ja mikä testi ois hyvä, joka ilmasee raskauden herkästi?

Ja sitten semmonen, että alkaako kuukautiset aina 14 pv. ovulaation jälkeen? Mulla kierto yleensä n. 30pv..

Kiitos jos joku viittis vastailla :)

Ihanaa kevättä kaikille ja plussatuulia!!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo saattanut testata, mutta vastaanpa kuitenkin.

Itselläni ei vielä plussannut testi sinä päivänä kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa, vaan plussan sain vasta viisi päivää sen jälkeen. Ihan perustestin ostin apteekista.

Tuo kuukautisten alkaminen voi vaihdella hieman yksilöstä riippuen, mutta muistaakseni menee tyypillisesti, että kuukautiset alkavat 14 pv ovulaation jälkeen, kun taas jos kierto on pitkä, tapahtuu ovulaatio puolestaan useampia päiviä kuukautisten alun jälkeen.

Toivottavasti plussaa. Kuulostaa samantyylisiltä oireilta kuin minulla oli ennen plussausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla