Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monellako kuulla Victoria Beckham on kun ei kuvissa masua näy?

Vierailija
03.04.2011 |

Kommentit (10)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekassa raskaudessa paino 10kg ja vauva painoi yli 4kg, sairaalaan jäi 10kg.

Ja juu, kyllä silti kaikki näki, että olen raskaana, joku kusui multa montako on tulossa kun olin 6 kuulla raskaana. Ja moni jo tuossa vaiheessa luuli mun olevan viimeisilläni.

Vierailija
4/10 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

säälittää vaan kun syntyy poikien keskelle.

Vierailija
5/10 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka otettu 12.3 vauvamasu näkyy jo;) Pieni kumpu erottuu läpikuultavan mustan paidan alta.

Vierailija
6/10 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka otettu 12.3 vauvamasu näkyy jo;) Pieni kumpu erottuu läpikuultavan mustan paidan alta.

Vierailija
7/10 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain salaattia...näin teki juuri eräs ystäväni, joka pelkäsi lihovansa odotusaikana.Painoa tulikin vain 6kg, josta vauva painoi 2,7kg. Eikä maha meinannut näkyä edes 8.kuulla vaatteiden alta.

Vierailija
8/10 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://celebrity-gossip.net/sites/default/files/imagecache/fullsize_ima…

Odotan mielenkiinnolla, millaisessa asussa Victoria esiintyy Williamin ja Katen häissä.

Beckhamit ovat kertoneet olevansa todella innoissaan kutsusta, David on tehnyt jalkapallon parissa paljon yhteistyötä Williamin kanssa.

Vierailija
9/10 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain salaattia...näin teki juuri eräs ystäväni, joka pelkäsi lihovansa odotusaikana.Painoa tulikin vain 6kg, josta vauva painoi 2,7kg. Eikä maha meinannut näkyä edes 8.kuulla vaatteiden alta.

Itse 23 v esikoista odottaessani minulle tuli n 7 kiloa, ja vauva painoi n 3kg. Kun minulle alettiin hakea äitiysloman sjaista, työpaikallani alettiin kysellä "kuka jää äitiyslomalle?" Maha oli todella pieni. Olen ollut aina hoikka, ja tuolloin nuorena olin vielä kova liikkumaan. Sairaalasta lähdin kotiin omissa tavallisissa farkuissa.

Sittemmin tullut 5 kg lisää, ja ihan hyvä että on tullut.

Vierailija
10/10 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini sai tyttären pari vuotta sitten. Me muut töissä havaitsimme raskauden vasta kolme kuukautta ennen synnytystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä