Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ravintolasta hyvää falafelia? Entä onko hesen falafel hampurilainen ok?

Vierailija
03.04.2011 |

.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ada kebab, siellä tehdään falafelit itse - isoja ja maukkaita. Jopa falafel-rulla on ihana, varsinkin fetalla ja tulisella kastikkeella. Mums

Vierailija
2/18 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontulassa uimahallin sisäänkäyntiä vastapäätä, ihan reunimmaisena oleva ravintola tekee omasta taikinasta sydämenmuotoisia falafeleja.

Makeat leivonnaiset ovat erinomaisia siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko hesen falafel hampurilainen ok?

Kyllä se siis kasvishampparina menee ihan hyvin.

Vierailija
4/18 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ada kebab, siellä tehdään falafelit itse - isoja ja maukkaita. Jopa falafel-rulla on ihana, varsinkin fetalla ja tulisella kastikkeella. Mums

Ovat kyllä hiton hyviä ja tosiaan isoja.

Vierailija
5/18 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tosi pahaa. Olen kasvissyöjä eikä vanha kasvispurilainenkaan mielestäni mitään herkkua ollut, mutta tähän nykyiseen verrattuna se oli sentään syötävää.

Falafel-hampurilainen maistuu ja haisee jollekin tosi epämääräiselle. Viimeksi jäi puolet syömättä ja päätin, etten enää Heseen mene.

Miksei muuten hampurilaisravintoloissa voida tehdä kaikkia eri hampurilaisia sillä kasvispihvillä? Maistuis mullekin muut kuin aina se yksi ja sama...

Vierailija
6/18 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maistanut Hesen falafelhampurilaista ja se oli musta ok, ainakin parempi kuin se edellinen sössöpihvi. Hesen alkuperäinen kasvishampurilainen oli hyvä, mutta se on jo toinen topiikki.

Vierailija
7/18 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä ainakin hesessä saa mitä haluaa, esimerkiksi juustohampurilaisen falafelpihvillä tai vaikk ilman pihviä.

Vierailija
8/18 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Farougessa todella hyvät falafelit. Helsingin keskustan Stockan Herkun Meals-tiskiltä saa myös ostaa tosi hyviä falafelejä. Pirkan pakastetut on mun mielestä liian suolaisia. Go Green-merkkiset (en ole varma nimestä) pakasteet ovat parempia, saa ainakin K-marketeista.

Vierailija
9/18 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä ainakin hesessä saa mitä haluaa, esimerkiksi juustohampurilaisen falafelpihvillä tai vaikk ilman pihviä.

Yleensähän Hese ei tee mitään muutoksia annoksiin (paitsi tietty voi jättää pois).

Uusi tieto mulle!

Vierailija
10/18 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti perivät hieman lisämaksua, olisiko ollut se sämpylän vaihto 1e ja pihvi 1,5e kun viimeksi tilasin :)

Vierailija
11/18 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesen falafel ei ole falafelia nähnytkään. Suurin osa kebab-mestoisa, jotka myyvät falafeliä eivät tiedä sen teosta enempiä kuin me suomi-kokitkaan, koska ei kuulu heidän normi-ruokavalioon. Libyalaisissa ravintoloissa on ollut tosi hyviä falafelejä. Nyrkkisääntö on, että niisä paikoisa on hyvät falafelit, joissa massa tehdään itse.

Vierailija
12/18 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkkisääntö on, että niisä paikoisa on hyvät falafelit, joissa massa tehdään itse.

Oon saanut ihan perushyvää falafelia melkein kaikista suurimmista kebab-ketjuista, mutta sitten todella kuppaista parista semmoisesta pienemmästä paikasta, joissa on tehty itse.

Vierailija
13/18 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvää falafelia. Ja muukin ruoka namia.

Vierailija
14/18 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullutkaan että Helsingissä olisi.

Vierailija
15/18 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni libanon libya sekaisin :) Näin käy kun nopskasti naputtelee. Forumissa on Habib (muistaakseni on libanonilainen) ja erottajalla farouge. Hinnassa ja miljöössä iso ero, mutta ruoka kummassakin hyvä.

Vierailija
16/18 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

helsingin parasta falafelia saaa Fafa'sista.

Vierailija
17/18 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras falafel, mitä olen syönyt, oli Maunulan Pikku Jerusalemissa. Tekevät falafelit itse ja annoksessa tuoreita yrttejä, maistui tuoreelta. Aivan hätkähdyttävä kokemus, jos on Helsingissä käynyt ainoastaan jossain Stadin kebabissa tms.

Vierailija
18/18 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sörkan Fafa´s

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä