Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minulla ei ole yhtään velkaa

Vierailija
03.04.2011 |

mihinkään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä oo kyllä omistusasuntoa tai autoakaan. 3

Vierailija
2/7 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi elän suht leveästi. Vuokraan kuluu 650e +sähkö ja bussikorttiin 55e. Muut menot on netti 31e,puhlasku 38e. Siinäpä ne :D ruokaan menee mitä menee ja joskus lääkäri kuluja. Lapselle ostan vaatteita kirpparilta,mutta usein isovanhemmat kyselee mitä halutaan synttäri/joulu lahjoiksi niin toivon lahjakorttia kenkäkauppaan,taikka vaatteita seuraavassa koossa mikä menee.Lelujakin tulee aina lahjaksi. Olen yh mutta elän silti suht leveästi ja kotini on vielä kauniiksi laitettu,ei uskoisi vuokra-asunoksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin saan maksettua, mut 15 vuotta menee

Vierailija
4/7 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

400t euron asunto ja autokin silloin maksettu. Mökistäkään ei ole velkaa. Ihan mukavasti elän toki nytkin mutta ihan kiva kun lähivuosina käteen jää pari tonnia enemmän kuussa.

Vierailija
5/7 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on velkaa n. 40000euroa, mut omaisuutta on kuitenkin jo noin 1,5 miljoonan euron arvosta :)

Vierailija
6/7 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

400t euron asunto ja autokin silloin maksettu. Mökistäkään ei ole velkaa. Ihan mukavasti elän toki nytkin mutta ihan kiva kun lähivuosina käteen jää pari tonnia enemmän kuussa.

nuoruutesi mennyt lainaa maksaessa

Vierailija
7/7 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaunis talo on hyvältä alueelta. Mä en vois toivoa enää enempää meidän asiat on kyllä hyvin. Rahaa ei ole liikaa, mutta toimeen tullaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi