Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Baarissa sinkkuna seurustelevan ystävän kanssa,miten toimitte jos mukava mies tulee juttusille?

Vierailija
03.04.2011 |

Joskun on tilanteita jolloin mukavan oloinen mies on saattanut tulla tarjoamaan juoman ja pyytää kanssaan tanssimaan7istumaan jonnekkin. Ongelmana se että olen usein liikenteessä kahdelleen jonkun kaverin kanssa ja on epäkohteliasta jättää kaveri yksin,varsinkin tälläinen kaveri joka seurustelee,eikä edes etsi seuraa jos sellaista sattuu kohdalle. Miten itse toimitte? Vai liikutteko isolla porukalla josta voi ehkä liuetakkin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin ystävällinen ja ehkä vähän flirttailisinkin, mutta sitten sanoisin että oli kiva tutustua, mutta me ollaan tällä kertaa tyttöjen iltaa viettämässä. Jos mies olisi oikein kiinnostava niin jatkaisin että "mutta jos haluat jatkaa tätä keskustelua myöhemmin niin tässä on mun puhelinnumeroni."

Vierailija
2/4 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut kaksin baarissa niin että molemmat on sinkkuja tai toinen vain, itse olen ollut sinkku tai se seurusteleva. Miehille voi jutella, ottaa drinkin vastaan ja lähteä tanssimaan oli varattu tai ei. Ja varsinkin jos sinkkuystävä löytää kiinnostavan miehen niin kyllä minä keksin siksi aikaa muuta tekemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli se että on röyhkeää jättää kaveri yksin,mutta toisaalta,en koskaan saa tilaisuutta tavata miehiä jos kieltäydyn aina "kun olen ystäväni kanssa kaksin" tyylillä. Jos käy juomassa juomat ja ehkä tanssimassa,ja sanoo sitten miehelle että jatketaan keskustela toiste? vai miten olisi mukava toimia,että voisi luoda uusia tuttavuuksia muttei samalla hylkää ystävää koko illaksi yksin?ap

Vierailija
4/4 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jutellaan kolmestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan