Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Makuliukuvoiteet?

Vierailija
02.04.2011 |

Onko jollain kokemusta? Saako niitä niellä vai pelkästään nuolla pois? Joissain sanotaan ettei saa niellä, mutta ei ole kauhean seksikästä räkiä liukkaria ulos suusta ennen kuin mieheltä tulee?!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuoteselosteessa kerrotaan saako liukkaria niellä vai ei?

Vierailija
2/7 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettisivujen tuoteesittelyssä makuvoiteiden kohdalla lukee esim. helppo pestä tai nuolla pois. Missään ei mainita onko niitä terveellistä niellä. Varmasti joltain valmistajalta voisi kysyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneehän se nuollessakin väkisinkin suuhun, miten joku voisi olla ok suussa mutta haitallista suolistossa/mahassa?

Vierailija
4/7 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettiseksiliikkeessä mainostettiin joulupiparin makuista liukkari ja siinä luki isolla, että HUOM! EI SAA NIELLÄ!

Vierailija
5/7 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettiseksiliikkeessä mainostettiin joulupiparin makuista liukkari ja siinä luki isolla, että HUOM! EI SAA NIELLÄ!

Mä en laittaisi suuhun, jos kerran jotain haitallista sinä.

Ehkä se on vain liukuvoide yhdyntään?

Vierailija
6/7 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sylkäisee mällien kanssa pois ja huuhtelee suun. Noissa ohjeissa voi olla se takana, ettei nyt kukaan oikeasti mene putkilosta sitä ainetta nauttimaan. Jos vähän syljen mukana vatsaan menee niin ei ole kuolemaksi.

Tosin mielenkiintoinen kysymys! En olekaan itse asiaa ajatellut..

Vierailija
7/7 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en laittaisi suuhun, jos kerran jotain haitallista sinä.

Ehkä se on vain liukuvoide yhdyntään?

pelkästään yhdyntään tarkoitetussa liukkarissa olisi makua ellei sitä maisteta? :)