Ostaisitko 7-vuotiaalle push up -bikinit?
Kommentit (11)
en ostaisi mun 8veelle mitään tuollaista en navan paljastavia paitoja enkä mitään mitä voisin itse aikuisena käyttää. OKS!
Ostan ihan mitä se ja markkinatalous haluavat. Ostan kaiken.
Ostan ihan mitä se ja markkinatalous haluavat. Ostan kaiken.
toppimallisia bikineitä.
Vaatii toki vanhemmalta hieman viitseliäisyyttä.......
kun en pidä sellaisia itsekään. Katselin uimahallissa miten n 7 vuotiaalla tytöllä on narubikiinit pienine kolmiolappuisine yläosineen uimakoulussa. Minusta narubikiinit eivät sovi vielä tuon ikäiselle lapselle vaikka muuten kaksiosainen uimapuku on ihan ok.
ei enää ole muita kuin kolmion mallisia.
Itse etsin viime kesänä silloin 6-vuotiaalle, tarvitsi koon 128-134cm, enkä löytänyt MISTÄÄN!! Nyt bongasin Lindexistä kivat sateenkaarenväriset, joissa kunnollinen yläosa. Ja ostin heti tulevaksi kesäksi :)
ei kai normaaleilla 7-vuotiailla ole mitään mitä kohottaa, eli kyseessä ilmeisesti lasten bikinit tekorinnoilla? En todellakaan ostaisi!
7-vuotiaalle ei kuulu minkäänlaiset bikinit, vaan lasten uimapuku. Lasten vaatteista on tehty aivan liian aikuismaisia ja seksikkäitä. Ostan lapsille aina erittäin lapsellisia vaatteita. En suostu ostamaan lapsille näitä pikkuaikuisten vaatteita. YÖK!
kun en pidä sellaisia itsekään.
Katselin uimahallissa miten n 7 vuotiaalla tytöllä on narubikiinit pienine kolmiolappuisine yläosineen uimakoulussa. Minusta narubikiinit eivät sovi vielä tuon ikäiselle lapselle vaikka muuten kaksiosainen uimapuku on ihan ok.
kun en pidä sellaisia itsekään. Katselin uimahallissa miten n 7 vuotiaalla tytöllä on narubikiinit pienine kolmiolappuisine yläosineen uimakoulussa. Minusta narubikiinit eivät sovi vielä tuon ikäiselle lapselle vaikka muuten kaksiosainen uimapuku on ihan ok.
ei enää ole muita kuin kolmion mallisia.
Itse etsin viime kesänä silloin 6-vuotiaalle, tarvitsi koon 128-134cm, enkä löytänyt MISTÄÄN!! Nyt bongasin Lindexistä kivat sateenkaarenväriset, joissa kunnollinen yläosa. Ja ostin heti tulevaksi kesäksi :)
En todellakaan ostaisi.