Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huvila.net vai Lomarengas?

Vierailija
01.04.2011 |

Onko kokemuksia kummasta olisi parempi vuokrata kesäksi mökki? Huvilan kautta ei taida ajanvarauskalenteri pitää paikkaansa. Kertokaa jos tiedätte.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kokemusta huvila.netistä -ja siis hyvää sellaista! Lomarenkaan mökkejäkin olen katsellut, mutta ovat kalliimpia. Osa päivittää kalenteria huvila.netissäkin.

Vierailija
2/21 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni mökkihaku.fi on noita molempia parempi. Nykyaisemmat sivut ja hyvät hakutoiminnot. Lisäksi mokkiloma.net joka on helppokäyttöinen sivusto, mutta mökkejä siellä on aika vähän tarjolla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

huvila.net ja nettimokki.com olleet käytössä.

Lomarengas on takuuvarmempi (ulkopuolinen ammattilainen käynyt arvioimassa mökit) ja silloin kun ekoja kertoja vuokrailimme, käytimme Lomarengasta. Tietty siis ottavat omat provikansa ja ovat siksi kalliimpia.

Vierailija
4/21 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvila.net on paras,! Selkeät sivut ja systeemi toimii.!

Vierailija
5/21 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ehdottomasti parempi. Edullisuus johtuu siitä, ettei tarvitse maksaa välityspalkkiota, kuten lomarenkaalle. Huvilanetti ottaa vain pienen markkinointimaksun kerran vuodessa ja mökin omistaja huolehtii itse vuokrauksen suoraan asiakkaan kanssa. Nimim. mökin omistaja

Vierailija
6/21 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomarengas turvallisin, koska jos mökissä on vikaa, voit valittaa heille ja takuu on myös että luvattu ja maksettu mökki kanssa on olemassa. On kuitenkin huomattavasti kalliimpi, mökkiviikko heidän kauttaan maksaa jopa tuplasti verrattuna noihin muihin. 

Vierailija
7/21 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa huomioida, että monet mökit ovat myynnissä noiden molempien (huvila.net ja lomarengas) nettisivujen kautta...

Vierailija
8/21 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvilanet on mielestäni hyvä, edullinen ja sivut ovat helppokäytöisiä

Vierailija
9/21 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun suosikkini on huvilanet - ollut jo muutaman vuoden!

Vierailija
10/21 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sama ongelma. Se ratkesi sillä että ostimme äkkilähtö matkan Roomaan kesäkuussa. Viikko Roomassa (hotelli, aamiaiset ja kolmen henkilön lennot) yhteensä 900 e.

Vierailija
11/21 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvilanet on tyylikäs ei turhia mainoksia sivuilla ja toimii.

Vierailija
12/21 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on kokemusta huvila.netistä -ja siis hyvää sellaista! Lomarenkaan mökkejäkin olen katsellut, mutta ovat kalliimpia.

Ei kaikki. Itse löysin Lomarenkaasta kivan mökin Kesälahdelta jossa kesäkuun lopussa juuri ennen juhannusta mahdollisuus varata mökki kahdeksi yöksi yhteishintaan  noin150 euroa. Ei paha hinta tuohon vuodenaikaan.

Vierailija
13/21 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Lomarenkaalta varailette, niin Bonuswayn kautta saa 15€ bonuksen varauksesta.

Vierailija
14/21 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin katselin vuokramökkejä kesäksi, mutta totesin että viikon mökkivuokraus hinnalla saan viikon all inclusiven minulle ja lapsille espanjasta. Mieluummin siis takuu lämpimään. Ihan älyttömiä vuokraushintoja noissa mökeissä.

Vierailija
15/21 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1000€ vko on minusta hyvä hinta 4:lle jos on täysin varusteltu ja nopeammin saavutettavissa kuin lentokenttã, mutta jos tosiaan samalla rahalla saa all inclusive ja kenttä lähellä niin ymmärrän. Kentällä odottelusta ja takseista kertyy aina yllättävän paljon kustannuksia niin ajassa kuin rahassa.

Vierailija
16/21 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvilaloma Suomessa on tietysti ihan eri tuote kuin loma Espanjassa. Ostava asiakaskin on yleensä ulkomaalainen ja maksukykyinen joka on jo käynyt Espanjassa ja Italiassa jne. Moni Suomalainen tietenkin arvostaa aurinkoa ja lämpöä ja lomalla haluaa etelään. Toisinpäin taas yllättävän moni euroopasta haluaa kesällä viileään Suomeen ja hyvä niin.

Vierailija
17/21 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
18/21 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko lomarenkaan välityspalkkio on?

Jostain olen lukenut että 20-30% mutta miten se määräytyy?

Vierailija
19/21 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin yhen mökin lomarenkaalta, 500e viikko. Onneksi googletin sitä mökkiä, se sama mökki löyty myös nettimökistä, hinta 380e samalta viikolta!

Lomarengas on kallis!

Vierailija
20/21 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

U