Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lantiopohjan "tiukkuus" --> en saa orgasmia?

Vierailija
01.04.2011 |

Eli 3 alatiesynnytystä takana, koko ikäni olen helposti saanut orgasmin (monesti kaksikin/yhdyntä). Lantiopohjan lihaksia treenasin aavistuksen ekan synnytyksen jälkeen, kun pelottelivat sairaalassa vaikka millä. Sitten meni 5,5v etten treenaillut ja tänä aikana myös oli tuo toinen synnytys. 3. raskauden loppuajasta alkoi virtsankarkailu, jota säikähdin ja etsin jo valmiiksi kaikki jumppaohjeet että aloitan "alapääjumpan" heti synnytyksen jälkeen.

Lopputulos tässä nyt on se, että orgasmia en ole saanut sen jälkeen kun nuorimmainen oli noin 2kk. Jälkitarkastus oli 7vk synnytyksestä ja silloin lääkäri sanoi lihaksiston olevan napakka. Mies kesti ennen 15-30min, nyt tuon 3.syn. jälkeen 5-10min. Dildoja ei voi käyttää (ennen pystyi). Seksi itsessään tuntuu suht samalta kun ennen, mutta kuitenkaan en pääse siihen orgasmin tuntuun, vaikka mies tekisi mitä (joista kaikki ennen toimi).

Ratkaiskaa mysteeri?? Alan olemaan aika epätoivoinen, onko tuo syynä vai joku muu... =(

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tuossa treenaamisessakin voi mennä liiallisuuksiin. Muistathan myös rentouttaa lihakset jumpatessasi? Itse olen opetellut myös ponnistamaan/työntämään supistusten jälkeen. Pitäisi siis tehdä harjoitusta molempiin suuntiin. Rentoutus on ihan yhtä tärkeää kuin itse lihastreenikin!

Voit varmasti pitää välipäiviä treenaamisessasi, jotta lihakset saavat myös lepoa. Lihaksistosi lienee niin hyvässä kunnossa, että sellainen kuntoa ylläpitävä jumppa riittää :)

Käsittääkseni naisten orgasmivaikeudet ovat yleensä "korvien välissä", mutta uskon, että liika tiukkuus/lihasjännistys voi aiheuttaa orgasmittomuuden.

Minkään sortin asiantuntija en ole, toivon vaan, että asiat lähtevät sujumaan ja saat kykysi saada orgasmin takaisin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän