Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mikä hoitomuoto näistä paras 2-4-vuotiaalle?

Vierailija
01.04.2011 |

a) kunnallinen / yksityinen päiväkoti (21 3-6v lasta, kolme hoitajaa)

b) perhepäivähoitaja, jolla neljä 1-5v lasta, hoito kotona

c) ryhmäperhepäivähoito, kolme perhettä, hoito vuorotellen perheiden kotona, lapsimäärä vaihtelee

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryhmiksessä töissä, lapsia 20, joista yksi erityislapsi (pitäisi olla kahden paikalla) ja kaksi "vauvaa". Aikuisia on kolme, mutta työaikojen takia aamupäivällä 7-10 ja 12-17 vain kaksi aikuista paikalla.

Voin sanoa että yhtä helvettiä noi ajat kun ollaan kaksin, niin ja tietysti aamupalan ja välipalan teko ja pois siivous (tiskit, siivoukset...) eli yksi aikuinen kaikkien lasten kanssa. Ja tämä kaikki on sallittua!

Vierailija
2/5 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse valitsin 2-vuotiaalle päiväkodin, koska en tunne itse yhtään perhepäivähoitajaa ja ne alueemme hoitajat, joista olen kuullut juttua, ovat juttujen mukaan aika ikäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis lapsia niin ehdottomasti perhepäivähoito

t. päiväkodissa töissä...

Vierailija
4/5 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisessä oli 8lasta, 1lto ja 1lh, tässä toisessa on 13lasta (2-4v) 1lto ja 2 lh. Eli yksityisellä ryhmäkoot voivat olla pienempiäkin. Olen ollut tosi tyytyväinen. Valittiin päiväkoti, koska se sopii perheellemme. Plussina koulutettu, valvottu henkilökunta, hoito lähes aina saatavilla riippumatta henkilökunnan sairastamisista ja aukioloajat riittävät.

Vierailija
5/5 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei tuntisi häntä kunnolla, siis olisi sukulainen tms. Niissä on niin epäilyttävää jengiä, että päiväkoti valvottuna ja useammalla aikuisella on minusta turvallisempi paikka ja ympäristö.

Jos siis ryhmäkoko on inhimillinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi