Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ihmeessä kestätte elää itsenne kanssa LÄSKINATSIT?

Vierailija
31.03.2011 |

Mahtaa olla kauheaa ahdistusta elää, kun joka päivä joutuu törmäämään ylipainoisiin ihmisiin? Mahtaa v******a, kun ette pysty laittamaan kaikkia maailman läskejä junaan ja leireille?

Kyllä mä säälin ja otan osaa, mahtaa teillä olla todella säälittävä ja ahdistava elämä, huhhuh, kyllä onkin ihan kamalaa elämää, ihmettelen miten te jaksatte ylipäätään elää tuon kaiken ahdistuksen määrän kanssa???

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

av-palstalla "riehua"

Vierailija
2/9 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää asennetta ollut ilmassa täällä. Tosi ahdistavaa suhtautumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitän vain tahdonvoimaani siitä, että itse olen normaalipainoinen.

Vierailija
4/9 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse urheilen ja syön terveellisesti. Olen varsin fit. En toki täydellinen. Eipä se minua haittaa.

Mutta kyllä minä ihmettelen, miten hukassa valtaosalla ihmisistä on elämänhallinta.

Heitä vasta mahtaakin ahdistaa !

Vierailija
5/9 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä niitä sen kummemmin noteeraa tai pohdi miksi ovat läskejä. Jokainen kantaa kilonsa itse, niin minäkin omat 51 kiloani :)

Vierailija
6/9 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummemmin kiihkoilla kun todetaan että läski yleensä ja useimmiten katsotaan epäseksikkääksi ja aina epäterveelliseksi. Huomattava ylipaino ainakin. Kuka jaksaa kantaa suurta ylimääristä taakkaa mukanaan muutenkaan, eikös se väsytäkin?

Toiset lihoo helposti ja toiset ei millään, nuorena ainakin. Britannian terveysministeri sanoi, että ylipainoisia pitäisi ihan suoraan sanoa vaan läskeiksi ja lopettaa poliittinen korrektius. Saattaa kuulemma motivoida ihmisiä laihduttamaan.

Noin päivittäisessä elämässä ei mitenkään erityisesti toisten läskit haittaa. Ihmisten oma asiahan se on.

Vierailija
7/9 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitän vain tahdonvoimaani siitä, että itse olen normaalipainoinen.

... ei se monillakaan hoikilla ole minkään tahdonvoiman ansiota :D

Toiset ei vaan liho, ei raskausaikana eikä muutenkaan, vaikka kuin herkuttelis..

Vierailija
8/9 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän niiden käy sitten, jos myöhemmällä iällä itse lihovatkin?

Mä olin ennen alipainoinen, söin mitä tahansa, (ja usein olinkin lihotuskuurilla tietoisesti) nyt keski-ikäisenä alkaa kiloja tulla, vaikka olen lähes lopettanut syömisen.. Onneksi silloin nuorempana ei tullut ketään haukuttua läskiksi, itsekin tiedosti kuitenkin sen, ettei se ole kaikille niin helppoa pysyä laihana.

Vierailija
9/9 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että normaalipainoinen on heille lihava, ja hiukan pullea (BMI +26) on heille sotanorsu.

Läskinatsien mukaan nainen voi ainoastaan hoikkana/laihana olla haluttava, onnellinen, seksikäs, kaunis ja turvallisessa avioliitossa jossa mies ei petä.