Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te tulkkaisitte tämän? Mies sanoi

Vierailija
31.03.2011 |

että mun pitäs pitää röyhelömekkoja seksin aikana välillä.. ja mun kysymys oli: ällöttääkö mun maha sua?

mahani on ihan pilalla, iiiiiso leikkausarpi ja roikkuu TODELLA pahasti, täynnä raskausarpia jne..

näin peilin kautta miten mieheni katsoi inhotusilmeellä mua kun oltiin saunassa..

sen takia kysyin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulkkaisin sen niin että mies haluaa välillä vaihtelua. Miehet on visuaalisia, ne haluaa katsella nättejä naisia.

Vierailija
2/5 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue oma kirjoituksesi vielä kertaalleen. Eihän tuossa mielestäni tulkinnanvaraa jää.. Harmittaa puolestasi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ilmeisesti kyse oli tulkitsemisesta. Noin yleisesti olen sitä mieltä, että kenenkään puheita ei kannata lähteä tulkitsemaan, koska siinä piilee harvinaisen paljon vaaroja. Kyllä sun pitää olla omassa parisuhteessasi niin rohkea, että voit ottaa vaikeatkin asiat esille ja keskustella niistä, kunnes molemmat ovat selvillä toisen tunteista ja ajatuksista.

Kysy siis mieheltäsi, älä av-palstalta.

Vierailija
4/5 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi varmasti tykkäisi 'rekvisiitasta eli vähän hepenettä petipuuhiin. Mun mies ainakin tykkää (sukkanauhaa, korsettia, jne jne). Ei ole tullut mileenkään että mies haluaisi korsettia peittääkseen mun mahan vaan siks että tykkää välillä pienestä piristeestä :-)

Vierailija
5/5 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi